"Škoda Karoq" kopgarums ir 4,38 metri, bet riteņu garenbāze sasniedz 2,63 metrus – tas ir par 39 milimetriem mazāk nekā "Volkswagen Tiguan" modelim. Jaunā "Škoda" bagāžas nodalījuma tilpums ir 521 litrs, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1630 litru. Turklāt otrā sēdekļu rinda ir bīdāma uz priekšu un aizmuguri –, pabīdot to pilnībā uz priekšu un nolaižot sēdekļa atzveltnes, bagāžas nodalījuma tilpums palielināms līdz 1810 l.

Jaunais "Škoda" apvidnieks izgatavots uz VW koncerna modulārās platformas MQB, uz kuras tapis arī "Tiguan" un "Kodiaq" modelis. Turklāt jaunais "Karoq" ieguvis arī aktīvo balstiekārtu ar četriem darbības režīmiem, ieskaitot braukšanai apvidū. Tāpat elektronika automātiski aktivizēs sportisko režīmu, ja secinās, ka autovadītājs jau ilgāku laiku brauc dinamiski.

"Škoda Karoq" pircējiem tiks piedāvāta izvēle no pieciem dzinējiem - diviem benzīna un trim dīzeļa. Pirmie ir viena litra ar 115 ZS un jaunais pusotra litra četrcilindru agregāts ar 150 ZS. Ar mazjaudīgāko motoru līdz 100 km/h paātrināsies 10,6 sekundēs, bet ar jaudīgāko benzīna agregātu - 8,4 sekundēs.

Savukārt no dīzeļdzinējiem būs pieejams 1,6 un divu litru agregāts, kuri atkarībā no versijas attīsta 115 ZS (250 Nm), 150 ZS (340 Nm) vai 190 ZS (400 Nm). Jaudīgākajā dīzeļmotora versijā "Karoq" līdz 100 km/h paātrināsies 7,8 sekundēs. Transmisijas – sešpakāpju manuālā un septiņpakāpju sekvenciālā ar diviem sajūgiem.

"Škoda Karoq" aprīkojumā būs pieejami viscaur diožu priekšējie lukturi, adaptīvā kruīza kontrole, bagāžnieka vāks ar elektrisko piedziņu u.c. Savukārt dārgākā multimediju sistēmas versijā "Columbus" būs arī žestu atpazīšanas funkcija.

Tirdzniecībā "Škoda Karoq" nonāks vēl līdz šīgada beigām.