Foto: Publicitātes foto
Kompānija "Jaguar" sava sportiskā modeļa "F-Type" piedāvājumi papildinājusi ar četrcilindru dzinēju – divlitru turbopūtes agregātu no "Ingenium" saimes. Ar jauno motoru "Jaguar F-Type" sver pusotru tonnu, kas ir par 52 kilogramiem mazāk nekā līdzšinējais bāzes modelis ar trīslitru V6 kompresormotoru.

"Jaguar F-Type" automobilī četrcilindru dzinējs attīsta 300 zirgspēku jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu, kas pieejams 1500 līdz 4500 apgr./min diapazonā. Motors sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, rezultātā ļaujot četrcilindru "F-Type" līdz 60 jūdzēm stundām (96 km/h) paātrināties 5,4 sekundēs (salīdzinājumam 340 ZS jaudīgā V6 versija līdz 100 km/h paātrinās 5,3 s). Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Jaunais dzinējs nav vienīgā atšķirība šajā "Jaguar F-Type" automobilī. Ņemot vērā, ka motors ļāvis būtiski samazināt spēkrata pašmasu, inženieri mainījuši šīs modifikācijas "F-Type" balstiekārtas un stūres sistēmas regulējumu.

Gluži kā "Jaguar F-Type" atjauninātajā versijā, arī šī sportiskā modeļa modifikācija ir ar viscaur diožu lukturiem, jauna multimediju sistēma ar iespēju telemetrijas datus sinhronizēt ar "GoPro" videokameras ierakstu, kā arī uzlabotie sēdekļi (par astoņiem kilogramiem vieglāki nekā līdzšinējie).

Atgādinām, ka četrcilindru dzinēju sportiskos automobiļos ir "jauns melnais" – arī "Porsche 718 Cayman" un "718 Boxster" ir aprīkots ar četrcilindru turbomotoru un atkarībā no versijas attīsta 300 vai 350 zirgspēku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!