Visi jaunie "Tesla" elektromobiļi tiks aprīkoti ar astoņām perimetra novērošanas videokamerām, kuras spēs vidē atpazīt objektus līdz pat 250 metru attālumā. Tāpat "Tesla" elektromobiļi tiks komplektēti ar 12 atjauninātiem ultraskaņas sensoriem, kuri spēj atpazīst cietākus un mīkstākus objektus divkārt lielākā attālumā nekā līdz šim. Savukārt radars ir modernizēts tā, ka tas spēj "redzēt" cauri lietum, miglai un putekļu mākonim.

Visu šo sensoru iegūto informāciju apstrādās jauns dators, kas līdz šim "Tesla" elektromobiļos izmantoto veiktspējā pārspēj vismaz 40 reižu.

Lai pierādītu jaunās bezpilota sistēmas efektivitāti, "Tesla" publicējusi arī video, kurā demonstrētas tās spējas, braucot pa koplietošanas ceļiem, tostarp atpazīstot gājēju stāvvietā, nobremzējot, palaižot to garām un pēc tam novietojot "Tesla" elektromobili stāvēšanai brīvajā vietā.

Atgādinām, ka šomēnes Vācijas transporta ministrs pieprasīja "Tesla" kompānijai atteikties no vārda "Autopilot" šīs markas elektromobiļu reklāmās. Vācijas varasiestādes uzskata, ka šāda reklāma maldina esošos un potenciālos "Tesla" elektromobiļu īpašniekus, jo "šie elektromobiļi patiesībā nav pilnībā bezpilota transportlīdzekļi, kuri spētu pārvietoties bez pastāvīgas autovadītāja uzmanības".

Pirmais traģiskais nelaimes gadījums, "Tesla Model S" elektromobilim braucot autopilota režīmā, notika šīgada maijā Floridā. 40 gadus vecais Džošua Brauns gāja bojā, ietriecoties kravas automobiļa piekabē, kura bija nošķērsojusi ceļu.