No standarta "Mitsubishi L200" unikālais "Desert Warrior" atšķiras, piemēram, ar citādiem riteņu diskiem un riepām, kas pielāgotas braukšanai pa bezceļu. Ņemot vērā riteņu milzīgo ārējo diametru, inženieriem bija jāpārveido pikapa balstiekārta, nomainot gan priekšējos amortizatorus, gan aizmugurējā tilta loksnes.

Ar "TopGear" kopā izstrādātās "Desert Warrior" modifikācijas kravas nodalījumā ir iebūvēts cauruļu rāmis, pie kura piestiprināti divi rezerves riteņi, kā arī "Motoped Survival" mopēds. Kravas nodalījums ir pārklāts ar fragmentu no lidmašīnas spārna.

Vēl šim unikālajam pikapam ir uzstādīts metāla priekšējais buferis ar vinču, papildu diožu apgaismojums un riteņu arku plastmasas aizsargi, kas arī vizuāli padara šo spēkratu platāku. Savukārt interjerā standarta sēdekļi aizstāti ar sacīkšu auto sēdekļiem.

Projektam par pamatu tika izmantota "Mitsubishi L200" versija ar 2,4 litru turbopūtes dīzeļdzinēju, kas attīsta 180 zirgspēku jaudu.

Plašākai sabiedrībai ar "TopGear" žurnālu kopīgi radītais "Mitsubishi" unikālais pikaps tiks pirmo reizi parādīts Birmingemā komerctransporta izstādē.