Uzņēmuma „Volkswagen Commercial Vehicles” Hanoveres rūpnīcā 2.jūlijā konveijeru atstāja miljonais „T5” sērijas automobilis. Miljonais spēkrats izrādījies „VW Transporter Van 1.9 TDI” sarkanā „Tornado Red” krāsā.
„„VW T5” ir un paliek pirmais numurs savā klasē saskaņā ar Eiropas un Vācijas jaunajiem pārdošanas datiem,” svinību laikā Hanoveres rūpnīcā uzsvēra Štefans Šallers (Stephan Schaller), „Volkswagen Commercial Vehicles” izpilddirektors. „Viens miljons „T5” automobiļu nozīmē vienu miljonu pircēju, pret kuriem mums ir noteikta atbildība. Bez tam šis skaitlis ir visu „Volkswagen Commercial Vehicles” uzņēmuma darbinieku nopelns: kā ražošanas nodaļas, tā attīstības un sagādes nodaļas, kvalitātes nodaļas un pārdošanas nodaļas, visu zīmola struktūrvienību un dīleru tīkla nopelns,” sacīja Šallers.

Pagājušajā gadā „Volkswagen Commercial Vehicles” uzņēmums piegādāja pircējiem aptuveni 178’000 „VW T5” automobiļu. Bez Vācijas, nozīmīgākie Eiropas tirgi ir Lielbritānija, Nīderlande un Austrija.

Pašreizējās sērijas veiksmes stāsts aizsākās 2003.gada 3.martā. „VW T5” tiek ražots uzņēmuma „Volkswagen Commercial Vehicles” rūpnīcās Hanoverē un Poznaņā. Automobiļa slēgtie modeļi tiek ražoti Hanoverē, bet vaļējas konstrukcijas modeļi ar dubultu kabīni un kravas kasti tiek būvēti Poznaņā. „VW T5” sērijā ietilpst „Transporter”, „Caravelle”, „Multivan” un „California” modeļi. Katru atsevišķu modeli veido plašs variantu klāsts.

Neskaitāmi apbalvojumi un pirmās vietas vietējo un starptautisko auto žurnālu aptaujās demonstrē „VW T5” popularitāti. Katru gadu „T5” iegūst balvas savā automobiļu klasē: „Gada furgons” ("Van of the Year"), „Gada Transporter” ("Transporter of the Year" (2003.)), „Starptautiskais gada furgons” ("International Van of the Year" (2004.)), „Gada auto” ("Car of the Year" (auto motor und sport 2004.–2009.)), „Gada pilnpiedziņas auto” ("Four-wheel vehicle of the Year" (Auto Bild Allrad, 2005.–2009.)), „Gada labākais ceļojumu automobilis” ("Touring vehicle of the Year (promobil, 2009.)) un, visbeidzot, „Klasiskais nākotnes automobilis” ("Classic vehicle of the future" (Motor Klassik, 2007.)).

„VW T5” tiek ražots ar garu un īsu riteņu garenbāzi, ar stūri labajā un kreisajā pusē. Ja vēl pieskaita individuālo dzinēju komplektāciju, tikai Hanoveres rūpnīcā vien „VW T5” automobilim tiek ražoti 460 standarta varianti. Ja uz ražošanas līnijas tiek montēts automobilis ar īsu riteņu garenbāzi, tam seko automobilis ar garu riteņu garenbāzi, furgonam seko „Kombi” ar vienu vai diviem sānu logiem. „Tas norāda, ka mēs varam ieklausīties pircēju prasībās, mūsu devīze ir: būvēt automobili pēc pieprasījuma”, saka Šallers.

„VW T5” modeļa ražošana norit pilnā sparā. Viens miljons saražotu automobiļu ir stimuls pārspēt tā priekšteča „T4” 1,7 miljonus eksemplāru, kas tika saražoti Hanoveres rūpnīcā.

Lai uzsvērtu rūpnīcas saistību ar Hanoveres reģionu, uzņēmums „Volkswagen Commercial Vehicles”, atzīmējot šo ražošanas panākumu, ziedos automobili „VW T5 Caravelle” ģimenei, kas izraudzīta kampaņas „Sirds bērniem” ietvaros.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!