Spāņu laikraksts "Marca" noskaidrojis, kāpēc "Ferrari" komandai šogad nereti izdodas veikt pitstopus ātrāk par citām komandām.

Lai gan "Ferrari" jaunais modelis F2012 nebūt nav no ātrākajiem, tieši šai komandai šogad izdodas ātrākie pitstopi. Kā aprēķinājuši "Marca" žurnālisti, tad Šanhajā vienu no pitstopiem "Ferrari" veica 2.4 sekundēs un tas esot absolūts rekords. Tikmēr atbildīgais par operācijām trasē, Djego Joverno, stāsta, ka testos izdevies riepas nomainīt pat 2.2 sekundēs.

Tāpat "Ferrari" veica ātrāko pitstopu Austrālijas GP izcīņā un var lepoties ar vidēji ātrāko pitstopu laiku, rēķinot kopā visas trīs aizvadītās sacīkstes.

Laikraksts vēsta, ka noslēpums ir jaunajā inovatīvajā uzgriežņu atslēgā un uzgrieznī. Tāpat, ja parasti riepas pieskrūvēšanai uzgrieznis ir jāpagriež sešas reizes, "Ferrari" panākuši veidu, kā iztikt ar trim apgriezieniem. Izrādās gan, ka pašu ideju komanda aizņēmusies no "Mercedes", raksta portāls "Autosport.com".

Tikmēr "Ferrari" līderis Fernando Alonso laikrakstam AS pēc ierašanās Bahreinā atzina, ka šobrīd viņa komanda ir tikai sestā vai septītā spēcīgākā. Konstruktoru kausā "Ferrari" pēc trim aizvadītiem F1 posmiem ieņem trešo vietu, lielākoties negaidītajai Alonso uzvarai Malaizijas GP.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!