Jau vēstīts, ka Calko kopā ar Miroslavu Konopku un Riku Brēgeru "ARC Bratislava" komandu aizveda līdz 20. vietai LMP2 ieskaitē, klases līderiem zaudējot 52 apļus. Sacensību kopvērtējumā "ARC Bratislava" ierindojās 46. vietā.

"Sākums bija ļoti sarežģīts. Mašīnu mocīja tehniskas problēmas un pirmajās stundās boksos pavadījām ļoti daudz laika. Jau tad bija skaidrs, ka par labu rezultātu necīnīsimies, taču nevienam galvā nebija doma par padošanos," stāstīja Konstantīns Calko. "Pirmos apļus veicu pievakarē, bet jau naktī prototipa kokpitā pavadīju četras stundas. Pieļāvu arī nervus kutinošu kļūdu un ar ātrumu 270 km/h izslīdēju ārpus trases, taču viss atrisinājās veiksmīgi, bez nozīmīgiem bojājumiem spēkratam. Grūtākie apļi bija pēdējā sacensību nogrieznī, jo ārā valdīja svelme un man beidzās dzeramais ūdens. Turklāt praktiski negulētā nakts arī atstāja pamatīgu nogurumu."

"Kā jau teicu pirms sacensībām – mūsu galvenais uzdevums bija sasniegt finišu un ieraudzīt melni-balti rūtoto karogu. Labs rezultāts būtu tikai bonuss. Prieks, ka pat pēc tik nozīmīgām problēmām ar auto, spējām uzrādīt konkurētspējīgus apļu laikus. Lemāna gan fiziski, gan garīgi ir ļoti prasīga un šī bija nenovērtējama pieredze. Vēlos pateikties ARC Bratislava par sniegto iespēju, kā arī vecākiem, ģimenei un ikvienam, kas ilgo gadu gaitā mani atbalstījis, lai es īstenotu sapni startēt Lemānā. Šis ir tikai viens solis uz jauna ceļa un ceru, ka jau pēc gada varēšu šeit atgriezties!" sacensību finišā stāstīja talantīgais latviešu autosports.

Komandas īpašnieks Konopka pastāstīja par to, kāpēc viņš izvēlējās tieši Calko startam prestižajās Lemānas sacensībās: "Arī Slovākija nav liela valsts, tādēļ labi saprotu, ka no Latvijas tikt līdz Lemānai ir grūti. Tas ir viens no iemesliem, kas lika pieņemt lēmumu par labu Konstantīna izvēlei. Protams arī viņa talants un prasmes ir izcilas."