Jau sacīkstes sākums noritēja mierīgi – abi "Penske" piloti tādā secībā arī aizbrauca visiem pa priekšu. Herta gan negrasījās padoties un cīnījās par otro pozīciju. Nedaudz uz augšu pakāpās Kanāns un Veldons, tomēr Patrika atkal pamazām atkrita uz aizmuguri. Divdesmitajā aplī par jauno līderi kļuva Hornišs, bet Frankitti pacēlās līdz trešajai pozīcijai. 38. aplī sacīkste beidzās Ei Džei Foitam IV, kuram radās bolīda vadības problēmas. Pēc četrdesmit veiktajiem apļiem secība bija šāda: Hornišs, Katronevess, Kanāns, Frankitti, Veldons. Līdzīgs izkārtojums saglabājās līdz pat septiņdemitajam aplim, kad sākās pirmā boksu apmeklējumu sērija. Pārsteidzoši, ka trasē vēl ne reizi nebija parādījies dzelteno karogu periods, kas šajās sacīkstēs ir bieži novērojams. Tajā brīdī tikai puse no visiem pilotiem atradās vienā aplī ar līderi.
Vēl pēc dažiem apļiem, kad vairums pilotu jau bija pabijuši boksos, Raiens Brisko piedzīvoja avāriju un beidzot parādījās pirmais drošības periods. "Tas bija savādi. Sajutu ka it kā mainās riepas spiediens un mašīnas aizmugure vienkārši sāk slīdēt," pēc avārijas sacīja austrālietis. Kā vēlāk izrādījās, šis incidents tā arī paliks pēdējais visā sacīkstē.
Pēc otrā starta Hornišs saglabāja vadību, tomēr tagad viņa vajāšanu uzsāka Frankitti. Tālāk sekoja Kastronevess, Kanāns un Veldons. Tieši Frankitti bija nākamais pilots, kurš izrāvās vadībā, bet arvien augstāk kāpa Veldons, kurš 120. aplī jau atradās aiz Frankitti muguras. Līdz pat 150. aplim saglabājās šāds pilotu izkārtojums: Frankitti, Veldons, Hornišs, Kanāns un Kastronevess. Vitors Meira bija pēdējais pilots, kuru līderis nebija apdzinis par apli. Uz dažiem apļiem vadībā izvirzījās Veldons, tomēr jau pavisam drīz sākās otrā boksu apmeklējumu sērija. To laikā problēmas radās Dario Frankitti un skota cerības par uzvaru bija beigušās, neskatoties uz to, ka šajā sacīkstē viņam, iespējams, bija pats ātrākais automobilis. Labi, ka vispār izdevās turpināt braucienu! Tagad par līderi kļuva Veldons, bet nākamajās vietās iekārtojās Hornišs un Kanāns.
Šādā secībā trio aizbrauca līdz finišam, bet Veldons īsajā vienas jūdzes ovālā, pateicoties tam, ka sacīkstē bija maz incidentu, spēja atrauties no visiem pārējiem par vairāk nekā 12 sekundēm! Jāpiemin, ka Hornišs un Kanāns bija vienīgie piloti, kas netika apdzīti par apli. Kastronevess ierindojās ceturtajā vietā, bet Meira – piektajā. Tomaša Enges izcīnītā sestā vieta ir čeha labākais sasniegums šajā sezonā. Frankitti, kurš uzstādīja sacīkstes ātrāko apli, spēja tikt līdz septītajai vietai, kamēr Danika Patrika palika astotā.
Līdz sezonas beigām atlikušas tikai četras sacīkstes, no kurām divas risināsies parastā tipa trasēs. Neskatoties uz to, Veldons ir gandrīz nodrošinājis sev čempiontitulu. Tikai viena izstāšanās un finiši tikai pirmajā sešniekā liek domāt, ka brits ir pelnījis šo titulu. Nākamndēļ IRL viesosies Ainfineonas trasē, Kalifornijā.
Sacīkstes rezultāti
V |
Startā |
Pilots | Komanda | Laiks | Punkti |
1. |
11 |
Dens Veldons | Andretti Green | 1:27:46.920 |
50 |
2. |
2 |
Sems Hornišs Jr. | Marlboro Penske | + 12.477 |
43 |
3. |
6 |
Tonijs Kanāns | Andretti Green | + 13.764 |
35 |
4. |
1 |
Helio Kastronevess | Marlboro Penske | + 1 aplis |
32 |
5. |
9 |
Vitors Meira | Rahal Letterman | + 1 aplis |
30 |
6. |
7 |
Tomašs Enge | Panther | + 1 aplis |
28 |
7. |
4 |
Dario Frankitti | Andretti Green | + 1 aplis |
26 |
8. |
5 |
Danika Patrika | Rahal Letterman | + 2 apļi |
24 |
9. |
10 |
Skots Šārps | Delphi Fernandez | + 3 apļi |
22 |
10. |
17 |
Patriks Karpentjers | Red Bull Cheever | + 3 apļi |
20 |
11. |
12 |
Badijs Raiss | Rahal Letterman | + 3 apļi |
19 |
12. |
3 |
Braiens Herta | Andretti Green | + 3 apļi |
18 |
13. |
16 |
Kosuke Matsūra | Aguri Fernandez | + 3 apļi |
17 |
14. |
8 |
Tomass Šekters | Panther Racing | + 4 apļi |
16 |
15. |
15 |
Rodžers Jasukava | Dreyer & Reinbold | + 5 apļi |
15 |
16. |
13 |
Skots Diksons | Target Chip Ganassi | + 5 apļi |
14 |
17. |
20 |
Džimijs Kaits | Ethanol Hemelgarn | + 6 apļi |
13 |
18. |
21 |
Alekss Barons | Red Bull Cheever | + 6 apļi |
12 |
19. |
18 |
Eds Kārpenters | Vision Racing | + 8 apļi |
12 |
NF |
14 |
Raiens Brisko | Target Chip Ganassi | Avārija |
12 |
NF |
19 |
Ei Džei Foits IV | A.J. Foyt Enterprises | Vadība |
12 |
NS |
22 |
Žaks Lazjērs | Target Chip Ganassi | - |
12 |