Sacensības Jelgavas trasē "Rullītis" bija īpašs notikums, jo norisinājās trasē, kas šovasar piedzīvojusi būtiskus jauninājumus – ieklātais asfalta segums pamattrasē nodrošināja saspringtu braucienu sēriju dalībniekiem.

Savukārt trasei pievienotā grunts sekcija lieliski papildināja salīdzinoši mazo, bet dinamisko "Rullīša" trasi, sniedzot kvalitatīvu atpūtu autosporta faniem un vietējiem atbalstītājiem, kuri rallijkrosa sacensības nebija piedzīvojuši aptuveni 20 gadus.

Aizraujošas cīņas jaunajā trasē notika starp visu pārstāvēto klašu sportistiem, tomēr īpašu uzmanību izpelnījās visplašāk pārstāvētā un skatītāju iemīļotā "Lada RX klase", kurā finālbraucienā triumfēja Ronalds Baldiņš.

Otrais šajā klasē finišēja Kristaps Kapačs, bet trešais Valters Liepiņš. Liepiņš gan pēc tiesnešu lēmuma saņēma sodu, tādejādi vietu uz pjedestāla nācās atdot igauņu sportistam Zigmāram Tamemagi, kurš šobrīd ir Latvijas Rallijkrosa kausa līderis.

Šajā posmā "Lada RX" klase uzmanību izpelnījās nereti daudz pamatoto tiesnešu lēmumu dēļ, kuri sodīja braucējus par grūstīšanās trasē, kas ietekmēja sportistu rezultātus.

Bez kurioziem gadījumiem neiztika "Super 1600" klasē, kur trešās vietas ieguvējs Krists Valters pēdējos apļus veica ar atvērtu motora pārsegu, pierādot, ka labiem autosportistiem pietiek ar trases iegaumēšanu un vien nelielu spraugu ar skatu uz trasi. Otrais šajā klasē Eliss Dukaļskis, bet ātrākais izrādījās Jānis Spundiņš.

"Touring Car" klasē uz pjedestāla visi latviešu braucēji – 1. Raivis Galviņš, aiz viņa divi Jāņi, otrais finišēja J. Olle, bet trešais J. Ikers. Ass un sāpīgs brauciens izvērtās Kristapam Gruntem, viņš finālbrauciena pēdējā līkumā ietriecās trases malā.

Kā pēdējie uz starta līnijas finālbraucienā stājās visātrākās – "Open RX" klases braucēji, kurā šodien uz pjedestāla kāpa visu Baltijas valstu sportisti. Šī posma braucienu sērijās izteikti ātrākais bija igaunis Marts Tikerbars, aiz sevis atstājot lietuvieti Egidiju Kirdeiki un latvieti Aigaru Tīdmani.

Kā atdzina Jānis Bergs, viens no Latvijas Rallijkrosa organizatoriem: "Latvijas Rallijkrosa kauss notiek jau otro gadu, tāpēc likumsakarīgi, ka tas attīstās un norisinās arī ārpus Rīgas. Šogad Jelgavas trase piedzīvojusi pārmaiņas, tā bija lieliska iespēja, lai pasaulē visstraujāk augošais autosporta veids atgrieztos arī trasē, kur tas norisinājies un bijis skatītāju iemīļots arī agrāk."

Savukārt Ivo Traubergs, Latvijas Rallijkrosa kausa idejas autors atzina: "Atgriezties Jelgavā bija ļoti patīkami, liels prieks par jelgavnieku kupli apmeklēto pasākumu. Tas liecina par to, ka viņi nav aizmirsuši rallijkrosa kaislības "Rullītī". Kā jau prognozējām – Jelgavas sacīkstes arī šoreiz, tāpat kā agrāk bija spraigas dēļ trases kompaktā izvietojuma, kas lieliski atbilst rallijkrosa prasībām."