Dalībnieki dalījās četrās klasēs : skūteri līdz 50 ccm, skūteri virs 50 ccm, un motocikli – līdz un virs 50 ccm.
Sacensības sākās ar treniņiem šosejā un pāris kritieniem, kas par laimi beidzās veiksmīgi un visi veseli turpināja sacensību pirmo disciplīnu – lēnbraukšanu, kurā uzvarētājs var būt ikviens, ar jebkādu tehniku, galvenais princips – nobraukt lēnāk par pārējiem ! Tam sekoja sprints, kas nozīmē : dalībnieki sadalās pa divi, atstāj savu braucamo taisnei pa vidu. Kad tiek dots starts, viņi līdz tam skrien, cik ātri vien spēj iedarbina to, un nobrauc atlikušo taisni. Sava veida dragreiss !
Visaizraujošākā gan pašiem dalībniekiem , gan skatītājiem bija šoseja – 10 apļi pa Biķernieku kartadromu. Cīņa bija sīva. Un ne tikai par pirmo vietu, bet arī par pēdējo vietu !
Triāls – katram kārtīgam motobraucējam šad un tad noder prasme braukt pa krūmiem, dēļiem, pauguriem. Tas viss notika aiz Biķernieku boksiem, starp kokiem iezīmētā trasē. Disciplīna interesanta un mežonīga !
Sacensības beidzās ar slalomu – izbraukšanu starp mietiņiem noteiktā secībā, kas attīsta manevrētspēju arī ikdienā pārvietojoties pa koplietošanas ceļiem.
Viennozīmīgi , šādas sacensības ir vajadzīgas. Gan audzinot jauno moto sporta paaudzi, gan jebkuram ikdienas moto braucējam. Šādās sacensībās ikviens var iegūt brauktprasmi!
Rezultāti skūteriem līdz 50 ccm
V | Skūteri līdz 50 ccm | lēnbr. | triāls | slalom | sprints | šoseja | kopā | |
1 | Agris Neija | Daelim | 50 | 45 | 45 | 50 | 36 | 226 |
2 | Rendijs Dronka | Peugeot | 45 | 34 | 50 | 42 | 38 | 209 |
3 | Armands Leitāns | Suzuki | 36 | 50 | 38 | 45 | 40 | 209 |
4 | Jānis Gasparovičs | Beta | 42 | 40 | 35 | 38 | 42 | 197 |
5 | Nikolajs Steška | Derbi | 35 | 38 | 34 | 35 | 45 | 187 |
6 | Renārs Lucavs | Daelim | 40 | 36 | 42 | 36 | 33 | 187 |
7 | Garijs Rožkalns | Yamaha | 34 | 35 | 40 | 33 | 35 | 177 |
8 | Antra Bārbale | Aprilia | 38 | 33 | 33 | 34 | 34 | 172 |
9 | Artūrs Griščenko | Beta | 33 | 42 | 36 | 32 | 143 | |
10 | Vjačeslavs Kanajevs | Yamaha | 40 | 50 | 90 |