16., 17.aprīlī Ķegumā norisināsies Latvijas motokrosa čempionāta pirmais posms. Spraigas cīņas gaidāmas skatītāju iecienītajā blakusvāģu klasē, kurā konkurence ir sasniegusi pēdējo sezonu augstāko līmeni.
Jāatzīmē, ka sacensībās nepiedalīsies abas Latvijas labākās motokrosa ekipāžas – „Dream team” Kristers Serģis ar Kasparu Stupeli un šogad ar četrtaktu dzinēju braucošie Māris Rupeiks ar Haraldu Kurpnieku. Viņiem 16. un 17.aprīlī paredzēts pirmais starts pasaules čempionātā motokrosā ar blakusvāģiem Spānijā, Talaveras de la Reinas trasē.

Tomēr bez šo ekipāžu dalības sacensības solās būt ne mazāk interesantas. Par uzvaru pirmajā posmā noteikti cīnīsies abas Latviešu nākotnes ekipāžas brāļi Jānis un Lauris Daideri no Madonas un Alvis Tribockis un Māris Kirilko no Ogres. Šo ekipāžu sportisti ziemā ne mazums ir svīduši svaru zālēs un tā vien gaida krītam pirmo starta barjeru.

Favorītu pulkam noteikti pieskaitāms arī Normunds Lukstiņš un Andrejs Grasis, kas šajā sezonā startēs ar četrtaktu dzinēju. Pēc divu gadu pārtraukuma pie starta barjeras redzēsim brāļus Otomāru un Gastonu Skreijas, kuri arī sevi piesaka favorītu pulkam. Bez pieminētajām ekipāžām lielas cerības saista Kārļa Leimaņa un Kaspara Liepiņa ekipāža, kura pirms divām nedēļām ir saņēmusi jaunu motociklu no igauņu motoru ražotāja Are Kaurita. Tāpat nedrīkst nepieminēt iepriekšējā gadā labu pieredzi amatieru līgā guvušie Gints Jansons un Ilvars Ameļkins.

Jau tradicionāli Latvijas čempionātā startē sportisti no tuvākajām kaimiņu valstīm. Savu dalību pirmajā posmā apstiprinājuši tādi somu sportisti kā Jani Aronens un Topi Tala, kas startē ar kreisās puses blakusvāģi, kā arī brāļi Jonas un Juho Saloniemi. Spēcīgās igauņu delegācijas rindās redzēsim šī gada Gaujas kausa uzvarētājus Argo Poldsar un Tonu Hansaru, kā arī vēl virkni stipru ekipāžu kā Andrus Vaks/Raimo Kauls, brāļus Alaru un Svere Lampus, Urmasu Sugasepu/Veiko Parksepu. No lietuviešu ekipāžām, protams, jāpiemin Imantas Tamaliunas un Egidijus Karaliunas, kuri pagājušā sezonā izrādīja visnopietnāko konkurenci līderiem.

Kopumā 2004.gada sezonā Latvijā startēja 41 ekipāža, no kurām vismaz 10 trasē dodas ar tehniku, kura iegādāta no pasaules čempionāta dalībniekiem. Turklāt, ekipāžu skaits aug ar katrām sacensībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!