VW ar savu elektrisko "I.D. R" bolīdu Paikspīkas kalnā uzbrauca septiņās minūtēs 57,148 sekundēs. Ar to VW uzstādījis ne tikai absolūto rekordu, bet arī atvēris "septiņu minūšu klubu", jo līdz tam labākais rezultāts bija astoņas minūtes un 13,878 sekundes – toreiz Lēbs ar iekšdedzes dzinēja "Peugeot 208 T16 Pikes Peak" sensacionāli atvēra "astoņu minūšu klubu". Piecus gadus šis rekords palika nepārspēts.

Savukārt Dambja konstruētais "Drive eO PP100" ar Rīsu Millenu pie stūres pirms trim gadiem elektromobiļiem uzstādīja rekordu astoņas minūtes un 57,118 sekundes. Tieši šo rezultātu VW bija izvirzījis kā mērķi pārspēt, kamēr Lēba rekordu publiski nesolīja pārsist.

VW elektromobili pilotēja Paikspīkas sacensībās pieredzējušais pilots Romāns Dimā, kura personīgais līdzšinējais rekords bija astoņas minūtes un 51,445 sekundes.

"VW I.D. R" prototipa pamatā izmantots oglekļa šķiedras monokoks no "Norma" sacīkšu automobiļa. No oglekļa šķiedras izgatavoti ir arī virsbūves paneļi un aerodinamiskie elementi.

Vācu bolīds aprīkots ar diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda sasniedz 680 ZS, bet griezes moments – 650 ņūtonmetru. No vietas līdz 100 km/h šis VW spēkrats paātrinās 2,25 sekundēs un maksimāli sasniedz 240 km/h.

Iepriekšējo reizi VW Paikspīkas sacensībās piedalījās 1987. gadā, kad startēja ar 600 zirgspēku jaudīgu divmotoru "Golf" prototipu. Vācu autoražotājam neizdevās šajās sacīkstēs finišēt, tomēr pirmajos posmos uzrādīja visai iespaidīgus rezultātus.