Foto: Publicitātes foto

Jaunu modeļu ražošana ik pēc trīs nedēļām, jauni segmenti un piedziņas tehnoloģijas, jauna organizatoriskā struktūra: "Audi" ir sācis notikumiem bagātu un ambiciozu gadu. Ikgadējā kopsapulcē uzņēmuma valde informēja par pašreizējo uzņēmējdarbības virzienu, modeļu un tehnoloģiju iniciatīvām, rīcības un pārmaiņu plānu, kā arī par ieceri 2025. gadā pārdot ap 800 000 elektro un hibrīdauto.

"Audi e-tron" pasaules pirmizrāde notiks 30. augustā Briselē "Audi" samitā. Strauji paplašinoties pilnībā elektrizēto un hibrīdauto piedāvājumam visos modeļu segmentos, uzņēmums iecerējis 2025. gadā sasniegt 800 000 pārdotu elektroautomobiļu skaitu. "Audi" līdz 2025. gadam plāno sasniegt viena miljarda eiro peļņas līmeni, attīstot tādus digitālos pakalpojumus kā "myAudi" klientu portālu.

Šogad "Audi" atjaunina un paplašina modeļu klāstu, laižot tirgū vairāk nekā 20 jaunus produktus. Jaunā "Audi" dizaina valoda un jaunā, pilnībā digitālā vadības koncepcija tiks ieviesta visos segmentos. Neskatoties uz jaunā "A8" modeļa izlaišanu 2017. gada beigās un "A7" nonākšanu tirdzniecībā 2018. gada martā, jauns augstākās klases modelis tirgū ienāks arī šī gada vidū − tas būs jaunās paaudzes "Audi A6". Līdz šī gada beigām "Audi" piedāvājumu prestižajā segmentā papildinās arī divi augstākās klases SUV modeļi − "Q8" un "Audi e-tron".

"Audi" pagājušā gada beigās apstiprināja rīcības un pārmaiņu plānu ar mērķi jaunu ieņēmumu avotu nodrošināšana, izmaksu struktūras uzlabošana un korporatīvo pārmaiņu paātrināšana saistībā ar jaunu biznesa modeļu ieviešanu, tādējādi ievērojami palielinot ieguldījumu iespējas. Līdz 2025. gadam aptuveni 40 miljardi eiro tiks ieguldīti stratēģiskās jomās, piemēram, e-mobilitātē, autonomajā braukšanā un ražošanas digitalizācijā.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!