Kompānija "Audi" paziņojusi, ka drīzumā notiekošajā Frankfurtes autoizstādē izsludinās savu jauno internacionālo logotipu. Logotipa modernizācija veikta par godu "Audi" markas 100 gadu jubilejai.

Pozicionēts kā "vēl progresīvāks un mūsdienīgāks" modernizētais "Audi" logotips reprezentē autoražotāja devīzi "Pārākums tehnikā" (Vorsprung durch Technik – vācu val.). Kā saistītajā preses paziņojumā norāda "Audi" tirgvedības pārvaldnieks Peters Švarcenbauers, tad "pārākums tehnikā ir skaidrs solījums mūsu klientiem, bet tajā pašā laikā pienākums visiem "Audi" darbiniekiem radīt vēl aizraujošāku dizainu, efektīvākas tehnoloģijas un ar pozitīvām emocijām uzlādētu produkciju".

"Audi" jaunajā logotipā jau pazīstamie četri riņķi vizuāli padarīti nedaudz resnāki, tiem ir izteiktās hroma atspīdums un trīsdimensiju efekts. Savukārt "Audi" nosaukums turpmāk būs tradicionālā drukas fontā, nevis ar noapaļotiem un stilizētiem burtiem, kas nebija mainīti kopš markas dibināšanas un 21.gadsmita tehnoloģiju kompānijai ir pārāk arhaiski.

Atgādināsim, ka četri riņķi "Audi" logotipā vēsturiski simbolizē 1932.gadā no četriem autoražotājiem izveidoto "Auto Union" apvienību, kurā viena no markām bija pats "Audi". Šobrīd "Auto Union" nosaukums pieder "Volkswagen" koncernam, kas apvienošanās gadījumā ar "Porsche", iespējams, to izmantos jaunās alianses nosaukumā.

Apskati lietotu "Audi" pārdošanas sludinājumus

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!