Foto: Publicitātes foto

Aktieris, austrumcīņu meistars un interneta mēmu slavenība Čaks Noriss kļuvis par itāliešu autoražotāja FIAT komerctransporta nodaļas "FIAT Professional" zīmola vēstnesi. Pirmās reklāmas ar Čaku Norisu un FIAT spēkratiem ēterā nonāks jau jūnijā.

77 gadus vecais aktieris plašāku popularitāti ieguva 70. gadu sākumā, filmējoties kopā ar leģendāro Brūsu Lī. Turpmākās pāris desmitgades Čaks Noriss bija pieprasīts spraiga sižeta filmu varonis, pateicoties savai austrumcīņu meistarībai. Latvijā viņš plašu atpazīstamību guva 90. gados ar TV seriālu "Volkers, Teksasas reindžers".

Tomēr mūsdienu jaunatne Čaku Norisu iepazina ar interneta mēmiem par viņu kā nepārspējamu supervaroni, kas popularitāti ieguva no 2005. gada. Tieši šī iemesla dēļ "FIAT Professional" arī viņu izvēlējies par savu zīmola vēstnesi.

FIAT apkopotā statistika liecina, ka Čakam Norisam ir 12 miljoni rezultātu, ierakstot viņa vārdu "Google" meklētājā, un gandrīz miljons interneta videotēkā "YouTube", bet viņa "Facebook" profilam ir 6,5 miljoni sekotāju.

Pēc itāliešu autoražotāja tirgvedības nodaļas apgalvojuma, Čaks Noriss un "FIAT Professional" apvieno kopīgas vērtības – mērķtiecība, uzticamība, dinamiskums, meistarīgums un pieejamība plašam cilvēku lokam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!