Foto: Publicitātes foto

Čehijas kompānija "Tatra", kas pašlaik specializējas komerctransporta izlaidē, varētu atgriezties pie vieglo pasažieru automobiļu ražošanas, vēsta vietējais izdevums "Econom".

"Tatra" izskata iespēju izstrādāt mūsdienu ideoloģisko pēcteci diviem sava pagājušā gadsimta nu jau klasiskajiem modeļiem – "Tatra 87" un "Tatra 600 Tatraplan".

Ar aizmugurē novietoto motoru klasiskās piedziņas "Tatra 87" tika ražota periodā no 1936. līdz 1950. gadam. Automobilis tika komplektēts ar 75 zirgspēku jaudīgu trīslitru V8 dzinēju un četrpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Savukārt "Tatra 600 Tatraplan" sedans tika ražots no 1946. līdz 1952. gadam. Tas tika komplektēts ar divu litru četrcilindru dzinēju, kas attīsta 71 ZS, un četrpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Tiek pieļauts, ka mūsdienu versijas par "Tatra 87" un "Tatra 600" saglabās klasisko dizainu, bet iegūs modernu platformu. Jauno spēkratu izlaides apjoms tikšot ierobežots pāris desmitos eksemplāru, no kuriem katrs maksās aptuveni 100 tūkstošus eiro.

Gala lēmums par tamlīdzīgu vieglo automobiļu radīšanu tikšot pieņemts 2017. gada pirmajā pusē.

Atgādinām, ka "Tatra" vieglo automobiļu ražošanu pārtrauca 1999. gadā. Par pēdējo šīs čehu markas automobili kļuva "T700". Šī modeļa sedans un kupeja tika komplektēta ar 3,5 un 4,4 litru V8 dzinēju, kas attīsta attiecīgi 200 un 233 zirgspēku jaudu. Šo ar gaisu dzesējamā motora automobili pārtrauca ražot zemā pieprasījuma dēļ, pēc kā "Tatra" pievērsās komerctransportam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!