Zviedru kompānija "Volvo" un japāņu autoražotājs "Mitsubishi Motors" varētu pamest ASV tirgu, prognozē izdevuma "24/7 Wall St." eksperti. Pēc speciālistu domām, zemais realizācijas noiets un šo zīmolu konkurēt nespēja ASV tirgū var novest pie šīs markas spēkratu tirdzniecības pārtraukšanas Ziemeļamerikā jau nākamgad.

"Volvo" problēma esot tā, ka ASV tai nākas konkurēt ne tikai ar milžiem "General Motors" un "Toyota", bet arī vācu "premium" markām "Audi", "BMW" un "Mercedes-Benz". Tāpat "Volvo" markai ir salīdzinoši neliels modeļu piedāvājums, tajā pietrūkst plaša sedanu un apvidus automobiļu izvēle.

Pēc šāgada aprīļa tirdzniecības datiem, "Volvo" daļa jaunu auto tirgū nokritusi līdz 0,3 procentiem. Šāgada pirmajos četros mēnešos zviedru autoražotājs ASV pārdevis 19 571 automobili, kas ir par astoņiem procentiem mazāk nekā analoģiskā periodā pērn.

Savukārt "Mitsubishi Motors" kompānijai eksperti prognozē kāda cita japāņu autoražotāja likteni – "Suzuki" pameta ASV tirgu pagājušā gada nogalē saistībā ar zemo pieprasījumu pēc tā produkcijas.

2012. gadā "Mitsubishi" ASV tirgū pārdeva mazāk nekā 60 tūkstošus automobiļu, kas ir par 20 tūkstoš vienībām mazāk nekā 2011. gadā. Šāgada pirmajos četros mēnešos "Mitsubishi" realizējis 20 571 auto, un tā tirgus daļa, tāpat kā "Volvo", ir tikai 0,3 procenti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!