"Lamborghini Aventador S" jeb pilnajā nosaukumā "Aventador LP 740-4 S" ir šī modeļa superauto modernizētā versija, kas tika prezentēta pērnā gada decembrī. Superauto aprīkots ar 6,5 litu V12 dzinēju, kas attīsta 740 zirgspēku jaudu un 690 ņūtonmetru griezes momentu – tas ir par 40 ZS vairāk nekā standarta "Aventador", bet griezes moments palicis tādā pašā apmērā.

Vēl "S" modifikācija "Lamborghini" visgreznākajam superauto atšķiras ar uzlabotu balstiekārtu un keramiskajām bremzēm jau standartā. Vizuāli "S" versija atšķiras ar priekšējo buferi, kurā ir divi papildu gaisa tvērēji un lielāka uzlika jeb t.s. "lūpa". Tas ļāvis piespiedējspēku uz priekšējo riteņu asi palielināt par 130% salīdzinājumā ar standarta "Aventador", apgalvo autoražotājs. Aizmugurē "S" modifikācijai ir melns difuzors.

No vietas līdz 100 km/h "Lamborghini Aventador S" paātrinās trijās sekundēs un maksimāli sasniedz 370 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šim superauto ir 16,9 litri benzīna uz 100 km. Uz šosejas tas patērēšot 11,6 litrus uz simta, bet pilsētā – 26,2 litrus.

Automobiļa cena ir no 338 tūkstošiem eiro, tomēr papildaprīkojuma cenas ļauj gala vērtību ātri vien uzaudzēt līdz vismaz 400 tūkstošiem eiro. Piemēram, ražotāja garantiju no standarta trim gadiem pagarināt līdz pieciem gadiem maksā 12 tūkstošus eiro. Visdārgākā opcija ir oglekļa šķiedras dekoratīvo elementu eksterjera pakotne, kas maksā 19 tūkstošus eiro.

Pirmo reizi tehniskajā apskatē Latvijā šis "Lamborghini Aventador S" ieradās 11. augustā, kur tam tika fiksēts 225 kilometru nobraukums, liecina publiski pieejamā informācija CSDD e-pakalpojumu datubāzē.

Automobilis pieder indiešu izcelsmes Lielbritānijā mītošam uzņēmējam, kurš izvērsis biznesu arī Latvijā, liecina portāla "Delfi" rīcībā esošā informācija. Šo uzņēmēju ģimenē ir vēl citi "Lamborghini", kas jau labu laiku pazīstami Rīgas ielās.