Neskaitot "Gran Turismo" stila dizainu, jaunajam "Audi A7" ir uzlabota arī vadāmība un komforta līmenis tuvos un tālos pārbraucienos, kā arī automobilis ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju.

Jaunais "Audi A7" bija novietots tieši pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ieejas, izceļot modeļa jauno dizaina valodu – lielās virsmas, asās šķautnes un precīzas, sportiskas līnijas, uz klasiskās muzeja arhitektūras fona. Pasākuma viesi iepazinās ar modeļa priekšrocībām un jauninājumiem, tuvāk aplūkojot "Audi A7", kas sevī apvieno sportiska biznesa un atpūtas automobiļa īpašības.

Par jauno modeli stāsta "Audi" zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka: "Jaunais "Audi A7" ir īsts mākslas darbs. Šī četru durvju kupeja iemieso "Audi" jaunās luksus klases dizaina valodu, kas tika aizsākta ar 2017. gadā prezentēto "Audi A8" un turpinās ar nupat, plašākai publikai, Ženēvas autoizstādē prezentēto jauno "Audi A6". Vienlaikus "Audi A7" ietver arī plašu jaunāko tehnoloģiju klāstu – jaunā MMI skārienjūtīgā vadības koncepcija, 39 vadītāja asistenta sistēmas, 400 pielāgojami iestatījumi un daļējā hibrīda sistēma ir tikai daļa no tā. Dizains, tehnoloģijas, ietilpība un komforts padara jauno "Audi A7" par izcilu auto gan ikdienai, gan tālākiem braucieniem".

Apskatot no ārpuses un salīdzinot to ar "Audi A8", jaunajam modelim priekšpusē ir vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka, šauri priekšējie lukturi un izteiksmīgas gaisa ieplūdes atveres.

Visbagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst "HD Matrix" priekšējie LED lukturi ar "Audi" lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem "Audi" augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap arkām izceļ riteņus, kuru diametrs sasniedz līdz pat 21 collai, godinot "Audi quattro" mantojumu.

Savukārt jaunā MMI skārienjūtīgās vadības koncepcija nodrošina divus lielus augstas izšķirtspējas displejus. 10,1 collu augšējais displejs ir vērsts vadītāja virzienā. Pateicoties melnajai paneļa optikai un grafītpelēkajam alumīnija ietvaram, izslēgtā veidā tas saplūst ar priekšējo paneli. Augstākā līmeņa "Bang & Olufsen Advanced" audiosistēma piedāvā telpisku skaņu, arī sēžot aizmugurējos sēdekļos. Turklāt jaunais "A7 Sportback" ir aprīkots ar 39 vadītāja asistenta sistēmām, kas atvieglo vadītāja ikdienu.

Visi jaunā "A7 Sportback" dzinēji ir aprīkoti ar jauno, daļējā hibrīda, sistēmu (MHEV), kas reālos braukšanas apstākļos, pēc ražotāja apgalvojuma, samazina degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem. "A7 Sportback" modelis ir pieejams ar diviem jaudīgiem dzinējiem – 3,0 TDI un 3,0 TFSI. Kā arī septembrī būs pieejams 2,0 TFSI, savukārt novembrī dzinēju klāsts tiks papildināts ar 2,0 TDI dzinēju.

Jaunā "Audi A7 Sportback" sākumcena dīleru centros Latvijā ir 66 900 eiro (ieskaitot PVN).