Foto: Publicitātes foto

Pirmais itāliešu ražotāja "Maserati" apvidus automobilis "Levante" ceturtdien, 23. februārī, tika prezentēts Latvijā. Jaunais "Maserati" apvidus automobilis savā klasē izceļas ar luksusu un sportiskumu. "Maserati Levante" jau ir izpelnījies lielu ieinteresētību Latvijas tirgū, apgalvo markas oficiālais izplatītājs Latvijā SIA "Autobrava".

"Tiem, kas pacietīgi gaidīja jaunā "Maserati Levante" parādīšanos, ir jābūt patīkami pārsteigtiem. Itālieši ir pierādījuši, ka apvidus automobili ar tā elegantajām formām var pielīdzināt sedaniem. Bet "Maserati Levante" ekskluzivitāte parādās ne tikai no ārpuses. Šis ir unikāls apvidus automobilis, jo ar savām vadības funkcijām tas līdzinās sporta sedaniem, bet tā iekšpusē var baudīt greznību, ar kuru līdz šim bija pazīstami "Maserati" sedani," stāsta "Autobrava" direktors Andris Sivickis.

Pēc Sivicka teiktā, interese par jauno "Maserati Levante" apvidus automobili Latvijā ir liela, jau vairāk nekā 50 klienti ir interesējušies par iespēju izmēģināt automobili, tiklīdz tas sasniegs Latviju.

"Maserati Levante" šobrīd tiks piedāvāts ar divu veidu dzinējiem. Pirmais – trīs litru darba tilpuma V6 ar turbīnu aprīkots dīzeļdzinējs, kas attīsta 275 ZS jaudu un 600 Nm. Šis dzinējs ļauj 100 km/h ātrumu sasniegt 6,9 sekundēs, bet maksimālais sasniedzamais ātrums ir 230 km/h. "Levante" ar dīzeļdzinēju vidējais degvielas patēriņš ir 7,2 l/100 km, oglekļa dioksīda emisija – 189 g/km.

"Maserati Levante S" modelī uzstādīts trīs litru V6 "Twin-turbo" benzīna dzinējs, kas spēj attīstīt 430 ZS jaudu, un dīzeļdzinējam gandrīz pielīdzināmo 580 Nm griezes momentu. Šis modelis no 100 km/h var sasniegt 5,2 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 264 km/h. Šī apvidus automobiļa degvielas patēriņš – 10,9 l/100 km; bet oglekļa dioksīda emisija – 253 g/km.

Sākot ar nākamo gadu, Eiropas tirgū parādīsies vēl viena alternatīva benzīnam – tas būs trīslitru V6 "Twin-Turbo" dzinējs ar 350 ZS. "Maserati Levante" modelis ar šo dzinēju 100 km/h ātrumu sasniegs sešās sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 251 km/h. Šī modeļa vidējais degvielas patēriņš – 10,7 l/100 km; oglekļa dioksīda emisija – 249 g/km.

Visi dzinēji ir komponēti kopā ar pilnpiedziņas sistēmu "Q4", optimāli sadalot griezes momentu starp riteņiem, astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un "Start&Stop" funkciju. Nevainojamās "Maserati Levante" apvidus automobiļa vadības funkcijas nodrošina standarta aprīkojuma sarakstā ietvertā regulējamā pneimatiskā balstiekārta un elektroniski vadāmie amortizatori.

Regulējamā piekare ļauj izvēlēties automobiļa augstumu piecos dažādos līmeņos (tostarp divos bezceļa variantos). Dinamiskās "Maserati Levante" braukšanas un vadāmības īpašības, kas raksturīgas "Maserati" sedaniem, nosaka zemais smaguma centrs, ideālais svara sadalījums starp asīm (50:50), ierobežotas slīdes aizmugures diferenciāls un viens no zemākajiem klasē gaisa pretestības koeficientiem (Cx – 0,31). Spēja būtiski paaugstināt regulējamo apvidus automobiļa klīrensu – klīrensa augstuma izmaiņas amplitūda ir līdz 8,5 cm, ļauj pārvarēt dažādus šķēršļus apvidū.

Izgatavojot "Maserati Levante" interjeru, izmantoti augstākās kvalitātes materiāli – no "premium" līmeņa ādas sēdekļiem līdz "Ermenegildo Zegna" zīda audumam un salona apdares elementiem. Telpisko sajūtu salonā pastiprina elektroniski vadāms panorāmas jumts. Vadītājs un pasažieri var izmantot uzlaboto "Maserati Touch Control" multimediju sistēmu ar 8,4 collu augstas izšķirtspējas skārienjutīgo ekrānu.

"Maserati Levante" tiks piedāvāti izvēlēties kopā ar papildu komplektācijas paketēm "Luxury-Package" un "Sport-Pack". Katra no tām izceļas ar unikālām stilistikas un tehniskajām īpašībām un ļauj potenciālajiem pircējiem iegādāties individualizēta izskata automobiļus. Kopā ar jaunajiem apvidus automobiļiem var pasūtīt arī papildu bagāžas nodalījumu, jumta bagāžnieku vai āķi piekabei.

"Maserati Levante" modeļa ar dīzeļdzinēju cena Latvijā ir, sākot no 71 700 eiro, ieskaitot nodokļus. Visjaudīgākā "Maserati Levante S" modeļa ar benzīna V6 "Twin-Turbo" dzinēju cena ir, sākot no 89 500 eiro, ieskaitot nodokļus.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!