Tā kā automobilis ar stūres sistēmu labajā pusē ir lētāks nekā tā paša modeļa spēkrats ar stūri kreisajā pusē, vienmēr atradīsies cilvēki, kuri vēlas uz tā rēķina ietaupīt vai pat nopelnīt. Lai šādu automobili piereģistrētu Latvijā, no, piemēram, Lielbritānijas atvestai automašīnai stūres sistēma jāpārliek kreisajā pusē.

Stūres pārlikšanas procedūra nav īpaši sarežģīta tiem automobiļiem, kurus ražotājs piedāvājis globālajam tirgum. Virsbūve šādiem modeļiem ir vienāda un atveres tajā paredzētas kā kreisajā, tā arī labajā pusē novietotai stūres sistēmai.

Lai automobilim stūres sistēmu pārliktu kvalitatīvi, ir nepieciešams "donors" jeb šajā gadījumā tāds pats spēkrats ar stūres sistēmu "pareizajā pusē". Tas nepieciešams, jo mēdz atšķirties elektronisko sistēmu vadu garums u.c. elementi. Šāds pakalpojumus, neskaitot pašu izejmateriālus, maksās aptuveni tūkstoti vai vairāk eiro atkarībā no automobiļa.

Latvijas lielākajā "BMW" automobiļu īpašnieku vortālā "BMWPower.lv" kāds apmeklētājs publicējis fotogaleriju ar nu jau vairāk nekā 10 gadus vecu 5. sērijas automobili (E39 – rūpnīcas indekss), kuram stūres sistēma pārlika, šķiet, vai nu pašrocīgi, vai "pa lēto" (pieņemsim, pāris simtiem eiro). Jaucot šo automobili detaļām, zem dekoratīvajiem apšuvumiem un motora pārsega pavērušās baisas "haltūras" ainas – ar izolācijas lentu tīti vadi, celtniecības putas u.c. tehniskas šausmas.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!