Divsajūgu pārnesumkārbas darbības princips motocikliem būs līdzīgs analoģiskām automobiļu transmisijām. Šādā pārnesumkārbā abi sajūgi darbojas secīgi – kamēr viens no sajūgiem pārnesumu pieslēdz, tikmēr otrs atbrīvo. Viens no sajūgiem kontrolē nepāra skaitļa pārnesumus (pirmo, trešo un piekto), bet otrs – skaitļa (otro, ceturto un sesto). "Honda" norāda, ka pārnesumu pārslēgšana notiks ātri un vienmērīgi, bez jaudas zuduma.
Motocikliem paredzētajai "Honda" sekvenciālajai pārnesumkārbai būs trīs darba režīmi – pilnībā automātiskais, sportiskais un manuālais.
Tuvākajā nākotnē "Honda" šo jauno pārnesumkārbu uzstādīs arī citiem saviem sportiskajiem motocikliem, tomēr pirmais no tiem – "Honda VFR" – tirdzniecībā Eiropā nonāks nākamgad.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit