Pašlaik "Hyundai" strādā pie tehnoloģijas, kas ļaus hologrammu parādīt ne tikai mērinstrumentu panelī, bet arī pasažiera sēdeklī. Pēc autoražotāja viceprezidenta vārdiem, tas izskatīšoties tā, it kā jums blakus sēdētu īsts cilvēks. Nākotnē šāda tehnoloģija būs arī sērijveida automobiļos, tomēr Dienvidkorejas autoražotāja vadības pārstāvis bija izvairīgs prognozēs, kad tieši tas varētu notikt.

Vēl "Hyundai" viceprezidents norādīja, ka ir svarīgi koncentrēties arī uz citām jaunajām tehnoloģijām – programmnodrošinājumu un mākslīgo intelektu. Piemēram, "Hyundai" sadarbojas ar Rodailendas dizaina skolu, kur tiek pētīta kukaiņu uzvedība, orientējoties telpā, lai novērojumos gūtās zināšanas pēc tam izmantotu bezpilota tehnoloģiju pilnveidošanā.

"Mēs pētām kukaiņu struktūru un to pārvietošanos," intervijā aģentūrai "Bloomberg" skaidro "Hyundai" viceprezidents. "Piemēram, zirneklim ir astoņas acis, kamēr bezpilota automobiļiem nepietiek pat ar 10 radariem. Mums vēl ir uz ko tiekties."