Jaunu auto realizācijas noiets Japānā augustā palielinājās par 2,3 procentiem, kas ir pirmais jaunu auto tirgus pieaugums šajā valstī pēdējo 13 mēnešu laikā un, iespējams, ir viens no kārtējiem indikatoriem, ka globālais automobiļu tirgus sāk atveseļoties. Jāatzīmē, ka daļēji tirgus pieaugums skaidrojams arī ar valsts atbalsta programmu, jaunu auto pircējiem izmaksājot prēmijas un samazinot nodokļu slogu.

Šāgada augustā Japānā tika pārdoti 198'265 jauni automobiļi, kas ir 2,3 procentu pieaugums salīdzinājumā ar pērnā gada attiecīgo mēnesi. Būtiski palielinājies pieprasījums pēc hibrīdiem, par kuru iegādi valsts izmaksā nepilnu tūkstoš latu prēmiju.

"Toyota" realizācija augustā pieaugusi par deviņiem procentiem, Japānā pārdodot 90'802 savu spēkratu. Labus rezultātus uzrādījusi arī tā meitas kompānija "Lexus", kas pārdevusi 1'745 automobiļus – tas ir par 47% vairāk nekā pērnajā augustā.

Otrs Japānas lielākais autoražotājs "Honda" savu realizāciju palielinājis par 13%, pārdodot 31'115 spēkratus. "Nissan" ar 31'015 realizētajiem automobiļiem spējis uzrādīt vien 1,4% pieaugumu. Savukārt "Mitsubishi" pārdošanas apjomi palielinājušies par 22,8% (4'519 pārdoti auto), bet "Mazda", tieši pretēji, augustā samazinājās par 2,5% (13'543 auto).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!