Foto: Publicitātes foto

Par godu Latvijas simtgadei SIA "Avar Auto", "MAN Truck & Bus" oficiālais pārstāvis Latvijā, no MAN rūpnīcas saņēmis īpašu "Lion's Coach" autobusa versiju. Jaunais autobuss ir Latvijas tumši sarkanajā karoga krāsā, ar valsts simtgades uzlīmēm un MAN zīmolam raksturīgo lauvas simbolu, kuru rotā Lielvārdes jostas elementi.

"Latvijas jubilejas "Lion's Coach" autobuss apliecina MAN rūpnīcas pozitīvo un lojālo attieksmi mums tik svarīgā notikumā – valsts 100. dzimšanas dienā, ko atzīmēsim šogad 18. novembrī. Autobusā ir apvienots mūsdienu futūrisms, kas atspoguļojas modernajā dizainā ar Latvijas nacionalitātei tik raksturīgajiem elementiem – valsts karogu, simtgades logotipu, sarkanbaltsarkano krāsu, latviešu rakstu zīmēm. Ikviens interesents ir laipni aicināts to apskatīt pie mums klātienē Jaunmārupē," norāda SIA "Avar Auto" valdes locekle Ilvija Veite.

Latvijas simtgadei veltītajam autobuss ir 12 metrus gara divasu versija ar 11,7 m³ liels bagāžas nodalījums. Tajā ir 51 sēdvieta, no kurām 49 ir pasažieriem, viena blakussēdētājam un viena autobusa vadītājam. Komfortablie sēdekļi ir aprīkoti ar regulējamu galvas balstu un augstvērtīgu ādas apdari. Patīkamu atmosfēru salonā rada griestos iebūvētais LED apgaismojums un automātiskā klimata kontrole. "Lion's Coach" maksimālais pieļaujamais svars ir līdz 19,5 tonnām, kas paver plašas iespējas ceļojumu un tālsatiksmes pārvadājumu jomā.

Garākos pārbraucienos ikviens pasažieris var droši izmantot savu viedierīci, neuztraucoties par tā baterijas uzlādes beigām, jo katra sēdvieta ir aprīkota ar USB pieslēgvietu. Papildu ērtības nodrošina autobusā iebūvētā tualete, divi televizori, mini virtuve ar sadzīves tehniku un ledusskapi.

Jubilejas autobuss ir MAN "Lion's Coach" jaunākās paaudzes modelis, kas ir vēl ekonomiskāks nekā jebkad agrāk. To darbina sešu cilindru 12,4 l dzinējs. Atjauninātā MAN "TipMatic" ātrumkārba, kas jau pieejama bāzes versijā, darbojas ar universālu izslēgšanas un pārslēgšanas stratēģiju un ir optimāli pielāgota "Euro 6" D26 dzinējiem. Tā kombinācijā ar palīgsistēmām taupa degvielu un nodrošina 460 ZS lielu jaudu. Ar jaudu, kas par 20 ZS pārspēj iepriekšējās paaudzes versiju, un griezes momentu, kas jaunajā modelī ir pieaudzis par 200 Nm.

Papildus autobuss ir aprīkots ar inovatīvām drošības sistēmām, kā topogrāfiju, kas darbojas kopā ar MAN "EfficientCruise" kruīza kontroli un "EfficientRoll" funkciju, kruīza kontroli, elektroniskā līmeņa regulēšanas sistēmu (ECAS), joslu šķērsošanas sistēmu (LGS), MAN uzmanības asistentu "Attention Guard" un citām.

Papildinot savu produktu klāstu ar jauno "MAN TGE" mikroautobusu, MAN tagad piedāvā plašu autobusu klāstu ar pilno masu no 3,5 līdz pat 5,5 tonnām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!