Foto: Publicitātes foto

Stūresrats, pedāļi un, iespējams, arī manuālā pārnesumkārba vienmēr palikšot kā neatņemama "Porsche" automobiļu sastāvdaļa. Autoražotājs neplāno atteikties no tiem pat tad, kad autobūvē būs pieejamas jau augsti attīstītas autonomās autovadīšanas tehnoloģijas, intervijā izdevumam "Motor Authority" paziņojis "Porsche" Ziemeļamerikas nodaļas izpilddirektors Klauss Zelmers.

"Visas šīs elektroniskās sistēmas palīdz noteiktās situācijās, tomēr nekad šāda palīdzība nesniedz braukšanas baudījumu. Mēs vēlamies savos automobiļos saglabāt stūresratu, pedāļus un, iespējams, arī manuālo pārnesumkārbu, lai mūsu klienti varētu, tāpat kā līdz šim, patstāvīgi mijiedarboties ar automobili," skaidro Zelmers.

"Porsche" automobiļi nākotnē neizbēgami tiks aprīkoti ar trešā vai ceturtā līmeņa bezpilota sistēmu. Piemēram, "Porsche" drīkst izmantot "Volkswagen" koncernā esošā "Audi" tehnoloģiskos izstrādājumus. Tomēr "Porsche" vienmēr saviem klientiem piedāvāšot iespēju pašiem sēsties pie stūres.

No 2017. gada "Porsche" modeļiem "Panamera" un "Cayenne" ir pieejama adaptīvā kruīza kontrole "InnoDrive". Savā darbībā tā paļaujas ne tikai uz radariem un kamerām, bet arī navigācijas sistēmas datiem. "InnoDrive" spēj novērtēt satiksmes plūsmu un apvidus reljefu, lai izvēlētos optimālo braukšanas ātrumu maršruta turpmākajiem trim kilometriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!