BMW pirmdien izplatīja atvainošanos par šiem aizdegšanās gadījumiem, kuros tiek vainota komponente, kas paredzēta dīzeļdzinēju kaitīgo izmešu samazināšanai, taču uzņēmums nav spējis mazināt neapmierinātu patērētāju bažas, viņiem apgalvojot, ka automobiļu atsaukumu bijis nepieciešams īstenot agrāk.

Dienvidkorejas valdība jau sākusi izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai automobiļu atsaukums, par kuru BMW paziņoja pagājušajā mēnesī, nav bijis novēlots.

BMW par kvalitāti atbildīgais viceprezidents Johans Ebenbihlers žurnālistiem pavēstījis, ka uzņēmums par problēmu ar iepriekš minēto komponenti zinājis 2016. gadā, taču aizdegšanās iemeslu spējis noteikt vien šā gada jūnijā.

Advokāts Ha Džonsuns norādīja, ka viņš kriminālsūdzību pret sešiem cilvēkiem, tostarp Ebenbihleru iesniedzis 20 BMW īpašnieku un viena automašīnas aizdegšanās upura vārdā.

"Ir grūti noticēt, ka BMW bija nepieciešami divi gadi, lai noteiktu automobiļu aizdegšanos iemeslu. Kriminālizmeklēšana ir nepieciešama, lai iegūtu pierādījumus par šīs situācijas slēpšanu," skaidro advokāts.

Tāpat pret BMW Dienvidkorejā 17 automašīnu īpašnieki jau uzsākuši kolektīvu tiesas prāvu, viņiem no uzņēmuma pieprasot kompensācijas.

Jau ziņots, ka identiskas problēmas dēļ BMW šonedēļ pavēstīja par 323 700 automobiļu atsaukšanu Eiropā.