"Enter Sandbox" atsauc atmiņā spilgtas bērnības emocijas, apvienojot to ar baudu, ko gūstam, braucot ar jaudīgu automobili. Lai uzsāktu virtuālo braucienu, īpaši izgatavotā smilšu kastē ir "jāuzbūvē" trase, dodot vaļu fantāzijai – līkumi, tramplīni, īpaši objekti vai būves – tas viss ir iespējams. Izveidoto trasi līdz mazākajai niansei virtuālā realitātē pārvērš skeneris ar 200 000 saskares punktiem. Tos fiksē īpaša 3D infrasarkanā kamera, kas arī atveido virtuālo trases modeli.

Kā pirmais "Enter Sandbox" prezentācijā Rīgā izmēģināja Reinis Nitišs, viens no pašlaik labākajiem Latvijas sacīkšu braucējiem, kurš 2017. gada gada FIA pasaules rallijkrosa čempionāta sezonu aizvada "Audi Sport" atbalstītajā čempionvienībā EKS. Nitišs pasākumā atdarināja nākamā rallijkrosa posma trasi. "Sandbox 2.0" pasaulē ir pieejams vienā eksemplārā un Latvijā pieejams ekskluzīvi, lai iepazītu jauno tehnoloģiju klātienē. Lielā pieprasījuma dēļ projektu tiek plānots realizēt arī citās valstīs, ļaujot pēc iespējas plašākai sabiedrībai izbaudīt unikālo pieredzi, ko sniedz "Enter Sandbox".

""Audi" attīstības stratēģija līdz 2025. gadam izvirza skaidrus mērķus zīmolam. Gan globālie, gan arī lokālie projekti veicina zīmola attīstību digitalizāciju, urbanizāciju un ilgtspēju, ko spilgti demonstrē šodien Latvijā prezentētais Norvēģijas kolēģu projekts "Enter Sandbox". Tas demonstrē, cik svarīgi ir iet soli tālāk, ļaujot "Audi" klientiem ne vien baudīt arvien mūsdienīgākas nākotnes tehnoloģijas braucot, bet arī izmantojot tehnoloģiju potenciālu citos virzienos," stāsta "Audi" zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde.

Lai radītu realitātei maksimāli pietuvinātu sajūtu, "Enter Sandbox" komplektā ietilpst īsts "Audi Q5" stūresrats, pie kuras sēžot automobilis tiek pārvaldīts virtuālajā realitātē. Braukšanas pieredzi paspilgtina "Audi Q5" skaņa, kas tika ierakstītas, darbinot reālu modeļa dzinēju. Pateicoties VR brillēm, braucējam ir iespēja gan detalizēti izpētīt "Audi Q5" salona dizainu, gan arī izbaudīt "quattro" dabu, sajūtot auto jaudu un braukšanas priekšrocības.

"Sandbox 2.0" ir sasniegums, kurā caurvijas revolucionāras tehnoloģijas, spilgtas bērnības atmiņas un kaisle pret jaudīgiem auto. Tas ir ne vien izklaides elements, bet pilnībā jauns veids, kādā piedāvāt klientiem testēt "Audi" modeļus. Šis ir liels solis tehnoloģiju attīstības virzienā, pie kā turpināsim strādāt arī turpmāk, arvien paplašinot iespēju robežas," stāsta "Audi" mārketinga vadītājs Norvēģijā Tomijs Jesens.

"Sandbox 2.0" "Audi" Norvēģijā prezentēja šī gada februārī. Tehnoloģijas izstrādē piedalījās Norvēģijas radošā aģentūra "Pol" un globālais digitālās ražošanas nams "MediaMonks". Tās izveidē tika izmantota speciāla viegli pārvietojama sistēma, kas ļauj ar šo jauninājumu iepazīties ne vien Norvēģijas, bet arī citu Eiropas un pasaules valstu auto faniem.