Sacensības notika 6. un 7. maijā. Kopumā tajās dalību bija apstiprinājušas 55 komandas no astoņām Eiropas valstīm, un tās varēja startēt trīs disciplīnās. Ekonomiskajā braucienā (long distance race), kurā bija jāveic maksimāli gara distance, braucot ar vidējo ātrumu vismaz 15 km/h, RTU 44 komandu konkurencē izcīnīja 15. vietu, savukārt maksimālajā paātrinājumā (acceleration race), braucot 120 m garā trasē, 47 komandu konkurencē ierindojās 9. vietā.

RTU sacensībās pārstāvēja Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes (MTAF) studiju programmas "Automobiļu transports" studenti Māris Cirša (4. kurss), Gints Bērziņš (4. kurss), Artūrs Smalkais (3. kurss), Arturs Ķemers (1. kurss) un komandas treneris, MTAF Automobiļu katedras laboratoriju vadītājs Jānis Rudzītis, kā arī Automobiļu katedras laborants Valdis Priede, kurš Ungārijā pildīja komandas tehniķa pienākumus.

"Ņemot vērā, ka RTU komanda sacensībās startēja pirmoreiz, turklāt auto būvniecības process un ceļš līdz sacensību finišam bija grūts un sarežģīts, uzskatu, ka sasniegts spožs rezultāts. Patiess prieks par komandas darbu. Paldies studentiem par iesaistīšanos un iniciatīvu! Īpaša pateicība komandas tehniskajam vadītājam Jānim Rudzītim. Ceru, ka nākamgad atkal varēsim startēt sacensībās un uzstādīto latiņu pacelt vēl augstāk," saka MTAF Automobiļu katedras vadītājs docents Aivis Grīslis.

Sacensībās tika vērtēta arī transportlīdzekļa tehniskā atbilstība un projekta normatīvu precizitāte. Auto būvniecības projektā RTU studenti izmantoja inovatīvus risinājumus – transportlīdzeklis darbojas ar fiksēta apjoma saspiestu gaisu, kas darbina pneimatiskos cilindrus un vārstus, kurus kopā ar citām detaļām konkursā nodrošina pasākuma organizētājs – pasaulē vadošais pneimatikas un citu tehnisko komponenšu ražotājs "Aventics".