Foto: Publicitātes foto

"Toyota" arī šogad saglabā pasaulē visvērtīgākās auto markas titulu, apsteidzot vērtības ziņā ciešākos konkurentus "Mercedes-Benz" un "BMW", liecina "Interbrand" pētījums. Pusi no 10 pasaulē vērtīgākajām auto markām aizņem vācu autoražotāji.

Autoražotāju TOP 10 pēc markas vērtības "Interbrand" pētījumā:
1. "Toyota" – 35,3 miljardi ASV dolāru
2. "Mercedes-Benz" – 31,9
3. "BMW" – 31,8
4. "Honda" – 18,4
5. "Volkswagen" – 11,1
6. "Ford" – 9,1
7. "Hyundai" – 9
8. "Audi" – 7,7
9. "Porsche" – 6,4
10. "Nissan" – 6,2

Saskaņā ar pētījuma kopvērtējumu "Toyota" marka ir 10. vērtīgākais zīmols pasaulē, piekāpjoties tādiem gigantiem kā "Apple", "Coca-Cola", "Google", "Microsoft" u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!