Foto: AFP/Scanpix

Kompānija "Volkswagen" (VW) plāno pirmo reizi kopš 2012. gada modernizēt savas markas logotipu, gatavojoties elektromobiļu ērai un atsvaidzinot savu autoražotāja tēlu pēc nesenās dīzeļgeitas, vēsta aģentūra "Bloomberg".

Jaunais VW logotips tiks prezentēts nākamgad, kad vācu autoražotājs plāno arī prezentēt vairākus jaunus elektromobiļus, preses īssaietā Berlīnē paziņojis VW tirgvedības (mārketinga) vadītājs Johens Zengpīls.

Ņemot vērā mūsdienu tendences, VW logotips tiks pārveidots tā, lai tas vienlīdz labi izskatītos gan uz automobiļa priekšdaļas, gan viedtālruņa ekrānā. Pirms sešiem gadiem modernizētā VW emblēma tika padarīta ar izteiktāku trīsdimensiju efektu un kopumā ir mainījusies tikai nedaudz kopš autoražotāja reorganizācijas pēc Otrā pasaules kara.

"VW zīmols vairs nav tik labā formā, kā agrākos gados", jo marka ir zaudējusi daļu savas emocionālās pievilcības, mēģinot būt "pārāk vāciska", presei skaidrojis Zengpils. "Un tas nav tikai dīzeļgeitas dēļ."

Tāpat VW pastiprinās savu klātbūtni interneta sociālajos tīmekļos, īpaši skeptisko publiku cenšoties pārliecināt par labu elektromobiļiem. Jaunās tirgvedības stratēģijas mērķis ir padarīt VW daudz pieejamāku un mazāk stīvu, kā arī izgaismot autoražotāja inovācijas.

Pirms diviem gadiem VW pakāpeniski atteicās no reklāmas saukļa "Das Auto" (automobilis – tulk. no vācu val.), ko tā ieviesa 2007. gadā. Galvenais iniciators šim lēmumam bija VW tābrīža padomes priekšsēdētājs Herberts Dīss, kurš uzskatīja, ka nu jau vecais reklāmas sauklis vairs neatbilda pašreizējam kompānijas tēlam kopš "dīzeļdzinēju izmešu skandāla".

Atgādinām, ka VW pagājušo ceturtdien paziņoja par jaunu koncerna valdes priekšsēdētāju – Matiasa Millera vietā tika iecelts Herberts Dīss –, un par jaunas vadības struktūras veidošanu, lai varētu ātrāk pieņemt lēmumus laikā, kad nozari pārveido autonomie un elektriskie automobiļi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!