Pēc šāgada pirmo sešu mēnešu realizācijas datiem, vispārdotākais modelis Eiropas tirgū ir sestās paaudzes “Volkswagen Golf”, šajā periodā eiropieši iegādājušies 286 tūkstošus šī modeļa spēkratus, liecina “Jato Dynamics” apkopotā statistika.
Otro vietu ieņem modelis “Ford Fiesta”. Jāatzīmē, ka šāgada martā šis hečbeks realizācijā spēja apsteigt “VW Golf”, tomēr aprīlī, maijā un jūnijā pieprasījums pēc tā nedaudz kritās. Rezultātā šāgada pirmajos sešos mēnešos Eiropā pārdoti 243 tūkstoši “Ford Fiesta” automobiļu, kas ir par 34,2 procentiem vairāk nekā analoģiskā periodā pērn.

Eiropā pārdotāko spēkratu reitingā trešo vietu ieguvis “Peugeot 207”, pēc kā pieprasījums mazinājies par 20 procentiem, ceturto ieņem “Opel Corsa” (-14,1%), bet piekto – “Renault Clio” (-28%). Pārdotāko modeļu pirmo desmitnieku Eiropā noslēdz “FIAT Grande Punto”, “Ford Focus”, “FIAT Panda”, “Opel Astra” un “Peugeot 308”.

Savukārt pārdotāko automobiļu ražotāju reitingā, pēc šāgada pirmo sešu mēnešu realizācijas datiem Eiropā, līderis ir “Volkswagen” koncerns ar 843 tūkstošiem pārdotiem auto. Tam seko “Ford” ar 667 tūkstošiem vienību un “Renault” ar 521 tūkstoti.

Piebildīsim, ka Latvijā vispārdotākā marka arī ir “Volkswagen”, kas pirmajā pusgadā spējusi realizēt 369 spēkratus (par 71% mazāk nekā pērna analoģiskā periodā), tam seko “Toyota” (347 auto; -75%) un “Mitsubishi” (173 auto; -70,1%). Interesanti, ka ceturtā pārdotākā marka Latvijā ir premiālā segmenta “BMW” (145 auto; -63,9%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!