Foto: Shutterstock

Visvairāk skatītāju pie televizoru ekrāniem šī gada augustā pulcējusi Latvijas Televīzijas (LTV) pārraide "Panorāma" (svētdienās), savukārt skatītākais kanāls šī gada augustā bija Pirmais Baltijas kanāls (PBK), kam veltīti 9,8% no visa TV skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas TNS dati.

"Panorāmu" svētdienās vērojuši vidēji 6,3% jeb 123,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, un, saskaņā ar TNS pārstāvja Oskara Rumpētera pausto, augusts ir pirmais mēnesis šogad, kad topā pirmo vietu ieņem kāda no "Panorāmas" pārraidēm.

Vien par 0,1 procentpunktu atpaliek un otrajā vietā ierindojies TV3 raidītais seriāls "Viņas melo labāk", ko vērojuši vidēji 6,2% jeb 120,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa trešo vietu ieņem PBK raidījums "Latvijas Laiks. Vakara intervija", ko vērojuši vidēji 6,1% jeb 117,8 tūkstoši skatītāju.

Vidēji 5,9% jeb 115,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vērojuši "TV3 Laika ziņas'', kas ļāvis šim raidījumam ieņemt topa ceturto vietu, savukārt kanāla TV3 raidījums "Bez tabu" ierindojies topa piektajā vietā, pie ekrāniem augustā pulcējot 5,8% jeb 112,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka augusts ir pirmais mēnesis šogad, kad topā pirmo vietu ieņem kāda no "Panorāmas" pārraidēm.

Savukārt otrajā vietā populārāku TV kanālu topā ierindojušies ''LTV1'' un ''NTV Mir Baltic'' – katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 9,6%, bet trešais skatītākais kanāls bija ''TV3'', kura skatīšanās laika daļa bija 9%.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums augustā Vasaras olimpisko spēļu pārraižu dēļ bijis kanālam ''LTV7''. Kā skaidro TNS, vietējie kanāli vēl aktīvi nepiedāvā jaunās sezonas raidījumus, tādēļ tāpat kā jūlijā, skatītāko kanālu izkārtojums ir atšķirīgs, salīdzinot ar to, kāds tas bija pirmajā pusgadā.

Kanālam LNT veltīti 7,4%, kanālam LTV7 – 5%, kanālam ''REN TV Baltic'' – 3,3% un kanālam TV6 veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla ''3+'' skatīšanās laika daļa bija 2,6%, kanāla ''RīgaTV 24'' – 1,1%, bet kanāla ''Nickelodeon'' – 0,9%. Kanālam 2 veltīti 0,8%, kanālam ''CTC Baltija'' veltīti 0,7%, bet kanāliem FOX, ''Kidzone TV'' un ''Re:TV'' katram pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam ''Fox Life'' un STV katram veltīti par 0,4%, bet kanāliem ''360TV'' un ''National Geographic Channel'' katram pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu ''1BM'' un ''Sony Channel'' katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet ''Sony Turbo'' skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 5,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 28,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Augustā viens skatītājs pie televiora ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 31 minūti dienā, kas ir par trīs minūtēm vairāk nekā jūlijā

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!