Par pašmāju mīlētākajiem zīmoliem patērētāji atzinuši "Swedbank", "Inbox" un "Rimi", par ārzemju iecienītākajiem zīmoliem kļuvuši "Google", "WhatsApp" un "Facebook", bet Zīmolu topa 2018 "Grand Prix" saņēma zīmols "Kārums".

Sadarbībā ar "HTTPool" noskaidroti arī Latvijas ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos. Portāls "Delfi" tika atzīts par spēcīgāko tvitera zīmolu mediju vidū, un šīs kategorijas top trijniekā ierindojās arī Latvijas Televīzijas Ziņu dienests un ziņu portāls "LA.lv".

Rīgas dome, "airBaltic" un Valsts policija tika atzīti par veiksmīgākajiem tvitera zīmoliem, bet "airBaltic", "Mans LMT" un "Swedbank" plūca uzvaras laurus kā ietekmīgākie zīmoli "LinkedIn" platformā.

Šogad Zīmolu topu papildināja divi jaunumi – Cilvēcīgāko zīmolu tops un "Instagram" influenceru top 100 jeb ietekmīgāko Latvijas "Instagram" lietotāju tops.

Cilvēcīgāko zīmolu topā, kas tiek veidots sadarbībā ar "All Media Baltics", uzvaras laurus plūca un par sociāli atbildīgāko uzņēmumu tika atzīts "Latvijas Valsts meži". Savukārt "Swedbank" un LMT attiecīgi ieņem godpilno otro un trešo vietu. Cilvēcīgākie zīmoli tiek noteikti iedzīvotāju aptaujā, lūdzot viņiem izvērtēt, kuri zīmoli visvairāk veicina pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

Par ietekmīgākajiem Latvijas "Instagram" influenceriem, kurus noteica itāļu uzņēmums "ModelTag", tika atzīti Kristaps Porziņģis (@kporzee), Laura Ķīse (@laurlaacis), Mairis Briedis (@mairisbriedis), Niklāvs Mičulis (@niklavs_) un Renārs Zeltiņš (@renarszeltins). Tika aprēķināta katra influencera ierakstu vērtība, ņemot vērā sekotāju iesaisti un aktīvos kontus, un tā tika salīdzināta ar tradicionālo mediju izmaksām. Piemēram, topa uzvarētāja Kristapa Porziņģa ieraksta vērtība ir 5040 eiro Latvijā un 28 000 eiro globāli.

Zaļāko zīmolu topā, kas tiek veidots kopā ar "Latvijas Zaļo punktu", par top trīs zīmoliem šogad tika kronēti "Latvijas Valsts meži", "Tesla" un "Seal". Specbalvu par visstraujāko izaugsmi saņēma zīmols "Rasa".

Latvijas "Startup" zīmolu topā sadarbībā ar uzņēmumu "Accenture Latvia" un žūrijas vadībā tika izvērtēti jaudīgākie jaunuzņēmumi. Šogad par spēcīgākajiem tika atzīti drukāšanas platforma "Printify", zīmols "Monetizr", kas rada programmatūru datorspēļu atribūtikas tirdzniecībai, un tiešsaistes aizdevumu tirgus "Mintos".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada, "DDB Consulting" sadarbojoties ar "RAIT Custom Research Baltic", un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā.