"Pētījums ir ļāvis atklāt galvenos faktorus, kuri kalpo par motivāciju darbiniekiem darba devēja izvēlē. Galvenais secinājums ir, ka bieži vien tas, kā darba tirgus redz uzņēmumu, neatbilst darba tirgus motivācijai. Nereti tas ir šķērslis atbilstīgāko darbinieku piesaistīšanā," secina "SIA WorkingDay Latvija" direktors Tomass Barilo.
Pētījums veikts interneta vidē, tas tika sākts 2007. gada 12. novembrī un ilga trīs nedēļas. Tajā piedalījās 8313 respondentu. Šāds pētījums Latvijā tika veikts pirmo reizi.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit