Pasākumā, kas norisinājās koncertzālē "Palladium", trešdien tika apbalvoti gan TOP 10 mīlētākie zīmoli Latvijā, gan zīmoli, kas atzīti par labākajiem piecās kategorijās - "Unikālākais zīmols", "Kvalitatīvākais zīmols", "Izdevīgākais zīmols", "Straujāk augošais zīmols" un "Zīmols ar potenciālu". Tāpat tika sumināti arī "Ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos", kā arī noteikts "Latvijas drosmīgākais zīmols".

Līdzīgi kā pērn, arī šogad Latvijas mīlētāko zīmolu topa līderi ir "Google" un "Inbox", savukārt topa 3. vietu ieņēmis "Swedbank" zīmols. Tālāk seko "YouTube", "Rimi", "Facebook", "Lattelecom", "Skype", "Maxima" un TOP 10 noslēdz "Depo".

Par 2015. gada "Unikālāko zīmolu" atzīts "Rīgas melnais balzams", "Kvalitatīvākā zīmola" statusu nemainīgi saglabā "Nike", savukārt par "Izdevīgāko zīmolu" ir noteikts "Supernetto".

Žurnāla "Kapitāls" īpašā balva "Straujāk augošākais zīmols" tika piešķirta "Statoil", pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu "Zīmols ar potenciālu" ieguva "LTV 1" un "PHD Latvia Drosmīgākā zīmola" statuss šogad tika piešķirts "Amoralle".

Kā atzīst reklāmas aģentūras "DDB Latvia" izpilddirektors Andris Rubīns, "laika gaitā pierādījies, ka viens no spēcīgākajiem medijiem nemainīgi ir "Word of Mouth" jeb cilvēku rekomendācijas". "Šodien cilvēku sarunas un domu apmaiņa dominē internetā un sociālajos medijos - likumsakarīgi apbalvošanas ceremonijai ir pievienoti ietekmīgākie zīmoli sociālajos medijos," viņš skaidro. Par uzvarētājiem šogad šajā kategorijā kļuva Liepājas pilsēta, bet ar "Ietekmīgākā mediju zīmola" titulu var lepoties portāls "Delfi".

"Šogad Latvijas iedzīvotāju ienākumi ir pieauguši un tēriņi kļuvuši pārdomātāki, līdzās interneta lietošanas pieaugumam strauji samazinājies mūsu pacietības mērs, bet izklaižu un sporta vietā daudz vairāk laika tiek veltīts bērniem", salīdzinot šī pētījuma dzīvesstila un vērtību sadaļu ar 2014. gadu," atzīst Rubīns.

Jau vēstīts, ka trešdien, 23. septembrī, koncertzālē "Palladium" jau 11. reizi norisinājās "DDB Consulting", "GFK Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un žurnāla "Kapitāls" kopīgi veidotā Latvijas mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. To tiešraidē varēja vērot arī portālā "Delfi".

Ar Latvijas mīlētāko zīmolu topa rezultātiem detalizēti iespējams iepazīties žurnāla "Kapitāls" oktobra numurā, kā arī mājaslapā "zimolutops.lv".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Latvia" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic" un žurnālu "Kapitāls".