Foto: Publicitātes foto
14. aprīlī iniciatīvas "Uzslavē labu servisu 2016" ietvaros tika apbalvoti uzņēmumi, kuru klientu apkalpošana tiek vērtēta kā izcila. Šogad kampaņā piedalījās 57 zīmoli ar vairāk nekā 640 apkalpošanas vietām un gandrīz 10 000 klientu apkalpošanas speciālistu.

Šī gada kampaņā tika apbalvoti uzņēmumi, kas darbojas tādās kategorijās kā bizness patērētājiem, bizness biznesam, valsts un pašvaldības iestādes un e-serviss. Papildus tika vērtēts uzņēmumu sniegums pēc ieteikšanas indeksa datiem un individuālām prasmēm klientu apkalpošanā (piemēram, smaids, kompetence, ātrums, laipnība).

Kopumā tika pasniegti 48 izcilības apliecinājumi. Vērtējumā tika ņemti vērā individuāli uzņēmuma sasniegumi, kas veidojās no slepenā pircēja vērtējuma un klientu iesniegtajām uzslavām apkalpošanas vietās un interneta vidē.

Šogad kampaņā tika iesniegtas vairāk nekā 69 000 uzslavu. Kampaņas interneta vietnē viesojušies 85 801 apmeklētāju, bet sociālajos kontos – vairāk nekā 48 000 cilvēku. 90,9% no lapas "Labsserviss.delfi.lv" apmeklētājiem bijuši no Latvijas, bet pārējie – no tādām valstīm kā Norvēģija, Krievija, Anglija, Igaunija, Somija, Vācija, Zviedrija un Malta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!