Foto: DELFI

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) iepirkumā par informatīvo kampaņu Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) popularizēšanai nav pieteicies neviens pretendents, tādēļ tas izsludināts no jauna, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Tajā teikts, ka 29.janvārī izsludinātais iepirkums pārtraukts, jo tam nebija pieteicies neviens pretendents. Vienlaikus 9.februārī EDS popularizēšanai izsludināts jauns iepirkums, kuram interesenti var pieteikties līdz 22.februārim.

VID plāno tērēt 10,1 tūkstoti eiro informatīvajai kampaņai EDS popularizēšanai.

Tāpat ziņots, ka VID pieļāvis obligātu EDS izmantošanu arī fiziskajām personām.

VID ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas. VID izveidots 1993.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!