15. novembris būs īpaša diena visiem „inovāciju medniekiem”, jo starptautiskajā inovāciju un biznesa konferencē „RIGA COMM 2014” viesosies iedvesmojošais un provokatīvais biznesa profesionālis, inovāciju guru un vairāku bestselleru autors Pīters Fisks.

Savā prezentācijā „Spēles noteikumu mainītāji no Āzijas līdz Baltijas valstīm, no „Alibabas" līdz „Zynga". Kā nepakļauties noteikumiem, noteikt tirgu savā labā un uzvarēt neticamā jaunā biznesa pasaulē" Pīters dalīsies pieredzē, kā domāt savādāk, inovatīvāk un kļūt par pārmaiņu līderi savā uzņēmumā. Tādu, kura mērķi nav pieticīgi, bet kurš ir gatavs realizēt inovatīvas un pelnošas biznesa idejas.

Arī pats Pīters biznesa aprindās zināms kā spēles noteikumu mainītājs - vienalga, vai tā būtu IT, pārtikas vai auto nozare, viņa aicinājums ir jaunu un inovatīvu risinājumu meklēšana un radīšana. Pīters ir strādājis ar tādiem starptautiskiem zīmoliem kā „American Express", „Coca-Cola", „Red Bull", „Microsoft", „Shell", „Virgin", „Volkswagen", „Vodafone" u. c. un pētījis uzņēmumus arī Baltijā.

Izdevums „Business Strategy Journal" raksturo Pīteru Fisku kā „vienu no labākajiem jaunajiem domātājiem biznesā". 2013. gadā viņš tika iekļauts pasaules ietekmīgāko biznesa domātāju TOP 50 (Thinkers 50 Guru Radar).

Pie tam, Pīters ir ne tikai biznesa līderis, inovāciju, mārketinga un stratēģijas konsultants un pasaulē pieprasīts konferenču lektors, viņš ir arī vairāku bestselleru autors. Pītera jaunākā grāmata „Spēles noteikumu mainītāji...Vai esi gatavs izmainīt pasauli?", kas publicēta 2014. gadā, balstīta uz plašu pētījumu par 120 inovatīvu uzņēmumu pieredzi. Tajā viņš stāsta par zīmoliem, kas nebaidās riskēt un izmanto inovācijas, lai „sašūpotu" tirgu un būtu soli priekšā konkurentiem.

Inovāciju un biznesa konference „RIGA COMM 2014", kas no 14. līdz 15. novembrim notiks Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā, ir praktiski noderīgs lekciju cikls ar pasaules klases runātāju uzstāšanos uzņēmumu vadītājiem, biznesa attīstības vadītājiem, mārketinga, pārdošanas un klientu servisa vadītājiem u. c. Šogad konferences aktualitāte ir inovatīvas domāšanas un inovāciju loma biznesa procesos, kur mūsdienu tehnoloģijām ir būtiska nozīme. Vairāk: www.rigacomm.com/lv/inovaciju-konference/

Ieejas biļetes uz divu dienu konferenci var iegādāties jau tagad www.bilesuserviss.lv. Līdz 31. septembrim biļetes cena - 169 EUR, vēlāk - 250 EUR.

Konferenci rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 un pasākumu organizēšanas aģentūra „iDEA HOUSE events". Vienlaikus Ķīpsalā notiks Baltijā lielākā IT izstāde „RIGA COMM 2014", kas vienuviet piedāvās izzināt Baltijas IKT nozares tendences un izmēģināt jaunākos un progresīvākos risinājumus IT Fair, Startup, Gaming un IT Job Market zonās. Izstādē piedalīsies „Mailigen", „Arcana Digital Group", „mCloud", „Maksikoms", „TechHub Riga" un citi nozares uzņēmumi un organizācijas. Vairāk: www.rigacomm.com

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!