Foto: Pixaby
Interneta veikalam ir vairākas priekšrocības, neatkarīgi no tā, vai to izmantojat, lai pārdotu produktus jau esoša biznesa ietvaros vai tā ir vienīgā biznesa forma. Izlasi padomus, kāpēc interneta veikals varētu būt piemērots tavam biznesam.

Neaizmirsti, ka interneta veikala izstrāde ir jāuztic profesionāļiem, kas atbilstoši klienta vēlmēm izveidos nepieciešamo izskatu, platformu un rīkus, lai pakalpojums vai produkts tiktu piedāvāts ērtā, pievilcīgā un klientiem saprotamā veidā.

Kādi ir 10 ieguvumi no interneta veikala jūsu pakalpojumam vai produktam?

1. Mazākas uzturēšanas izmaksas: tieši interneta veikala uzturēšana ir daudz lētāka, nekā izveidot un uzturēt fizisku veikalu. Lai gan jāatzīst, lai interneta veikals veiksmīgi darbotos, tajā nepieciešams patstāvīgi ieguldīt.

2. Zemāki mārketinga izdevumi ar vieglāku atbilstošas mērķauditorijas atlasi: reklāma tiešsaistē var daudz vieglāk tikt adresēta un nonākt līdz konkrētai mērķauditorijai. Turklāt tas pat ir lētāk. Piemēram, nosūtīt 1000 e-pastus, salīdzinot ar izmaksām, izsūtot 1000 vēstules.

3. Ģeogrāfiski paplašināties: izvēloties efektīvu stratēģiju, tavs uzņēmums var kļūt atpazīstams ne tikai vietējā mērogā, bet arī starptautiski. Tomēr ņem vērā, ka, pārdodot preces uz citām valstīm, jāievēro nodokļu, eksporta un importa politika.

4. Atvērts 24/7: ar automatizētu pasūtījumu un maksājumu apstrādi, kā arī izpildi pārdot preces var jebkurā diennakts laikā, tāpat klienti var tās iegādāties jebkurā sev vēlamā laikā. Pētījumi liecina, ka vispopulārākais iepirkšanās tiešsaistē laiks ir no pulksten 12 līdz 14 darba dienās un svētdienu vakaros.

5. Elastība piedāvājumā: informāciju par piedāvājumu interneta veikalā var atjaunot daudz ātrāk. Piemēram, reklamēt "dienas pirkumu" interneta veikala sākumlapā ir daudz vieglāk, nekā veidot to lielā drukātā formā.

6. Plašāks potenciālo klientu loks: interneta veikals ir papildu iepirkšanās veids, kas nozīmē iespēju piesaistīt aizvien jaunus klientus.

7. Klientu profilēšana: ar iespēju piedāvāt nepieciešamos produktus un pakalpojumus klientiem, ņemot vērā to iepirkšanās vēsturi. Piemēram, piedāvājot specializētus piedāvājumus katra klienta vēlmēm.

8. Lielāka uzņēmuma atpazīstamība: ar pareiziem ieguldījumiem meklētājprogrammu optimizācijā un reklāmām tiešsaistē, interneta veikals var kļūt daudz pieejamāks klientiem, kas meklē produktus, ko pārdod tieši tu.

9. Iespēja pastāstīt cilvēkiem par savu biznesu: šis ir īpaši vērtīgi, ja veikals darbojas vienlaikus ar kādu fizisku veikalu. Tā ir iespēja internetā ievietot informāciju par darba laiku, kontaktinformāciju un atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

10. Vēl viena mārketinga forma: tavs interneta veikals var piedāvāt klientiem pievienot atsauksmes par produktiem un iepirkšanās pieredzi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!