Foto: Publicitātes attēls
Palielināt apgrozījumu par 42% ir reāls rezultāts ikvienam tirgotājam, ieviešot karšu norēķinus – tā liecina Swedbank dati. Taču ne visiem tirgotājiem der tradicionālie karšu lasītāji, sevišķi, ja tirdzniecība notiek sezonāli. Tāpēc no jūnija Swedbank piedāvā īpaši mazajiem uzņēmējiem piemērotu inovatīvu produktu – karšu lasītāju viedtālruņiem, kas dos iespēju veikt elektroniskos norēķinus jebkurā vietā un laikā, kas īpaši svarīgi amatniekiem, sezonālo produktu tirgotājiem, izbraukuma tirdzniecības uzņēmumiem un citiem.
Pieejams tikai Swedbank, radīts, domājot par mazajiem uzņēmumiem

Karšu lasītājs viedtālruņiem ir īpaši mazs un ērti pārvietojams karšu lasītājs, kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt gan tradicionālās maksājumu kartes, gan bezkontakta maksājumus.

Ideāli piemērots uzņēmējiem, kas līdz šim nav izmantojuši karšu norēķinu iespējas, mājražotājiem, rokdarbniekiem un izbraukuma tirgotājiem, kā arī uzņēmumiem un individuālajiem komersantiem (t.sk. saimnieciskās darbības veicējiem), kam raksturīgs neliels vai neregulārs pirkumu skaits.

Lasītājam nav īres maksas un pēc iegādes tas kļūst par uzņēmēja īpašumu. Tas darbojas ar Android un iOS viedtālruņiem ar interneta pieslēgumu un bluetooth savienojumu.

Vienmēr ir kāds, kas vēlas norēķināties ar karti.

Latvijā šobrīd kopumā ir izsniegti 2,3 miljoni maksājuma karšu, kopējais maksājumu skaits ik gadu pieaug (attiecībā pret 2015.gadu, šogad pirmajā ceturksnī tas ir 13%). Cilvēki arvien vairāk un biežāk izvēlas norēķināties ar karti arī par mazākiem pirkumiem. Tas tikai vēlreiz apliecina, ka karšu izmantošanas intensitāte nākotnē tikai pieaugs un tie uzņēmēji, kuri tādu iespēju nodrošinās, konkurences cīņā būs uzvarētāji," stāsta Beāte Krauze, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja.

Piemēram, šobrīd jaunākajam maksājumu kartes īpašniekam ir seši, bet vecākajam – 105 gadi. Swedbank izpēte liecina, ka vairums Latvijas iedzīvotāju kaut reizi atteikušies no pirkuma, ja nav bijis iespējas norēķināties ar karti. Tāpat uzņēmumu finanšu rādītāju analīze apstiprina, ka mūsdienu norēķinu ieviešanai uz tiem ir pozitīva ietekme.

Swedbank izpēte apliecina, ka uzņēmumi, kuri ieviesuši iespēju veikt norēķinus ar karti, ir uzlabojuši savus finanšu rādītājus. Beāte Krauze norāda, ka 76% analizēto uzņēmumu pēc termināļa ieviešanas ir pieaudzis apgrozījums, bet 70% - uzlabojušies peļņas rādītāji. Savukārt par 42% pēdējo trīs gadu laikā pieaudzis apgrozījums tiem Swedbank klientiem, kas izmanto karšu norēķinu ierīces.

Uzņēmēji, kas jau izmanto karšu lasītāju viedtālruņiem, jau guvuši pārliecību par risinājuma efektivitāti. Coffee Tower īpašnieks Edgars Auziņš: "Šis ir ērts, moderns un foršs digitālais risinājums, kas atvieglo un būtiski uzlabo uzņēmuma ikdienas darbu. Klienti ir izteikuši pozitīvas atsauksmes, kas apliecina, ka ierīce nodrošina klientiem draudzīgu pakalpojumu sniegšanu. Tāpat esmu atklājis, ka ierīces funkcionalitāti iespējams pielāgot uzņēmuma iekšējo funkciju nodrošināšanai, piemēram, attālināti varu sekot līdzi kafejnīcu ķēžu darbībai".

Pieteikties jaunajam karšu lasītājam viedtālruņiem var jau tagad Swedbank internetbankā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!