Digitālajiem risinājumiem ikdienā tiek piešķirta arvien būtiskāka loma, tādēļ arī banku sektorā nepieciešami daudz elastīgāki nosacījumi tam, kur un kad klients var saņemt nepieciešamo atbalstu no bankas. Tāpat arvien retāk ikdienā tiek izmantota skaidra nauda, kas ir vēl viens signāls, ka attālinātie pakalpojumi tiešsaistē tuvākajā nākotnē neizbēgami kļūs par finanšu nozares standartu.
Cilvēku paradumi mainās
Jaunās tirgus tendences attīstās pareizajā virzienā. To apliecina gan klientu paradumu izmaiņas Latvijā un pasaulē, gan Nordea veikto aptauju dati. Statistika liecina, ka 92% no respondentiem ir apmierināti ar attālinātajām jeb Online konsultācijām un labprāt ieteiktu tās saviem draugiem. Teju 70% klientu uzskata pakalpojumu par ērti lietojamu un saprotamu risinājumu. 80% klientu atzīst to par ļoti svarīgu kanālu saziņā ar banku. Šobrīd katrs trešais bankas klients izvēlas saņemt konsultāciju attālināti.
- īstermiņa un ilgtermiņa aizdevumi;
- auto un industriālo iekārtu līzings;
- faktorings;
- garantijas;
- darījumu konti;
- E-identifikācija un e-maksājumi;
- noguldījumi un investīcijas;
- maksājumu kartes;
- apdrošināšana.
Nepilna gada laikā, pārsniedzot izvirzītos mērķus, visā Baltijā banka privātpersonām ir sniegusi jau gandrīz 8 000 Online konsultāciju.
Drošība pirmajā vietā
Online konsultācijas ir drošs, efektīvs un uz attīstību vērsts pakalpojums. Lai izmantotu Online konsultācijas, klientam ir jāpieslēdzas savam internetbankas kontam, tādēļ tiešsaistes pakalpojumu drošību Nordea klientiem garantē jaunākās paaudzes autentifikācijas metodes – kodu lietotne un kodu kalkulators. Protams, saskaņā ar likumu bankai ir pienākums garantēt klienta sniegtās informācijas konfidencialitāti un nodrošināt šīs informācijas izmantošanu tikai likumā noteiktajā kārtībā.
"Ja gada sākumā prognozējām, ka pēc diviem gadiem ceturtā daļa bankas klientu izmantos attālināto konsultāciju iespējas, šobrīd varam apgalvot, ka tas jau ir noticis – katrs trešais Nordea bankas klients dod priekšroku vizītei ar konsultantu attālināti. Esam tur, kur ir mūsu klienti – mājās, darbā vai ceļojumā, arī ārpus darba laika," noslēdz Nordea bankas Nordea Online departamenta vadītāja Baltijas valstīs Anna Fišere-Kaļķe.
Vairāk par Online konsultācijām var uzzināt šeit.