vimeo:129929679
"Kā apnikusi tā jūsu reklāma!" - tā sūrojas daudzi. Saprotams, taču tieši reklāma ļauj mums noorientēties piedāvājumu jūrā, salīdzināt, novērtēt un izdarīt pareizo izvēli. Arī progress nestāv uz vietas un reklāmisti meklē vēl efektīvākas metodes, kā piesaistīt klientus un pircējus. Meklē un atrod.

Īsa ekskursija pagātnē

Jūs domājat, reklāma - tas ir jauno laiku izgudrojums? Nebūt nē! Jau aptuveni pirms pieciem tūkstošiem gadu Senās Ēģiptes un Senās Grieķijas iedzīvotāji pie saviem namiem mēdza stiprināt informatīvas izkārtnes par dažādiem pakalpojumiem, ko viņi piedāvā.

Līdz ar Johana Gūtenberga izgudroto grāmatspiedi kopš 1450. gada dzīve mainījās arī Eiropā - iestājās grāmatu izdošanas ēra, bet pusotru gadsimtu vēlāk sāka iznākt pirmās avīzes. Un tad viss sākās pa īstam: "Tikai pie mums!", "Steidziet apskatīt!", "Laipni lūdzam!", "Mūsu cenas jūs patīkami pārsteigs!" - vienveidīgi, garlaicīgi un nomācoši!

19. un 20. gadsimts aizritēja tehniskā progresa zīmē. Jaunie cilvēces izgudrojumi, piemēram, foto, kino, radio un TV, mainīja ierasto reklāmas formu, padarot to daudzveidīgāku, bet galvenais - masīvāku, vienlaicīgi pieejamu plašai auditorijai. Reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālisti, protams, seko līdzi zinātniski tehniskajam progresam, tomēr ne vienmēr viņi tiek tam līdzi. Bet tautai joprojām nepieciešama maize un izklaides!

Patērētāju vairs ne ar ko nepārsteigt? Izmēģināsim interaktivitāti!

Ir skaidrs, ka pagātnes tehnoloģijas mūsdienās vairs tik vienkārši nedarbojas. Koši, glancēti žurnāli un TV reklāmas klipi - tā jau ir vakardiena! Reklāma vairs nepārsteidz, nepriecē un nemotivē. Tirgū nepieciešami jauni reklāmas risinājumi, un tie parādās. 

Ko teiksiet par sava biznesa virtuālo veicinātāju jeb promoteri? Interesants PR gājiens! Kaut vai tādēļ, ka virtuālais veicinātājs ir mūsu tirgus "know-how" un to iespējams pasūtīt jebkurā formā. Piemēram, skaista sieviete, animācijas filmas varonis vai jūsu uzņēmuma direktors. Protams, interaktīvais veicinātājs pilnībā nespēs aizstāt cilvēku, jo dzīvā saskarsme ir ļoti svarīga. Tomēr šī ir vērā ņemama alternatīva citiem reklāmas veidiem un vērtīgs palīgs parastajam veicinātājam. Tā galvenais uzdevums - piesaistīt un noturēt cilvēka uzmanību un sniegt viņam nepieciešamo informāciju.

Vēl viena aktuāla tēma - interaktīvās sistēmas. Tā ir jauna informācijas pasniegšanas pieeja, kurā cilvēks mijiedarbojas ar reklāmu un kļūst par tās daļu. Viens no pamatproduktiem - dzīvā interaktīvā grīda jeb projekcija, kas reaģē uz kustībām. Ikviens, kurš nokļūst projekcijas darbības zonā, ar savām darbībām liek atdzīvoties attēlam tieši acu priekšā, izraisot īstu emociju vētru, pārsteidzot un iespaidojot.

Nav noslēpums, ka interaktīvās sistēmas attīsta arī bērnu prātu. Pastāv daudz un dažādu interaktīvo spēļu, kas attīsta un māca, ar to palīdzību bērni daudz ātrāk iegaumē informāciju. Dažādas burtu un bilžu mīklas, atjautības uzdevumi, puzles, tetris, šahs vai ābece - izprast uzdevumu un atrisināt ir daudz interesantāk, ja viss ir tik pārskatāmi, koši un neparasti, turklāt pat mazākā rokas vai kājas kustība atdzīvina bildītes. Tādas spēles bērnus piesaistīs uz ilgu laiku - aizraujošs risinājums fiziskajai un prāta attīstībai.

Ne mazāk populāras ir tā dēvētās projekciju vitrīnas - pārsteidzošs vides reklāmas veids, kuru atzinīgi novērtējuši tūkstošiem reklāmdevēju. Brīnišķīga iespēja, kā neparastā veidā izcelt savus produktus un preces veikalu plauktos, sarīkot spožas un neaizmirstamas prezentācijas, seminārus un izstādes.

Šo risinājumu nodrošina īpaša programma, infrasarkanā kamera ar paaugstinātu video signāla uztveršanas jūtību, jaudīgs projektors. Sistēmā ir 40 dažādi specefekti, kurus iespējams kombinēt gan savstarpēji, gan ar saviem attēliem un tekstiem. Sistēma tiek izmantota ne tikai reklāmā, bet arī dažādos informatīvajos un izglītības projektos.

Jaunais tehnikas "brīnums" iemantojis milzu popularitāti daudzās Eiropas un Āzijas valstīs, kā arī Amerikā, bet nu laiks iekarot gan Latviju, gan Baltiju. Šim reklāmas veidam ir ļoti augsa atdeve, informācija tiek ātri uztverta un iegaumēta. Jaunās tehnoloģijas pārstāvji sola individuālu pieeju katram klientam, piedāvājot visefektīvāko reklāmas risinājumu, kā arī radot ekskluzīvu dizainu un efektus.

Interaktīvo grīdu iespējams arī nomāt, padarot jebkurus svētkus - kāzas, dzimšanas dienu vai bērnu ballīti - par īpašu piedzīvojumu un ļaujot aizceļot citā realitātē. Realitātē ar plusa zīmi.

Šogad pavasarī uzņēmums Reality+ piedalījās divos lielos pasākumos - bērnu izstādē KidsExpo 2015 viesnīcā Radisson Blu un labdarības akcijā "Kopā mums viss izdosies" tirdzniecības centrā Riga Plaza. 

Reality+

Eksporta iela 10, Rīga

Tālr.: 67492605, 26440111, 28833938

info@realityplus.lv, www.realityplus.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!