Foto: stock.xchng
Ieguldot 1,47 miljonus eiro, biedrība "Latvijas aitu audzētāju asociācija" īstenos projektu "Sabiedrības informēšanas un tirgus veicināšanas kampaņas par aitas gaļu sagatavošana un īstenošana", liecina ieraksts Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Kampaņu īstenos reklāmas kompānijas SIA "McCann Consulting", SIA "McCann Rīga", SIA "Inspired" un SIA "Hansa Media"

Kā atzina biedrības pārstāve Dina Avotiņa, kampaņa par aitas gaļas patēriņa veicināšanu ilgs trīs gadus un tās finansēšanai tiks piesaistīts Eiropas Komisijas un valsts līdzfinansējums.

Savukārt projekta mērķi ir paaugstināt patērētāju zināšanu līmeni par aitas gaļu, tās kvalitāti un palielināt aitas gaļas produktu patēriņu. Savukārt informēšanai tiks izmantoti dažādi komunikācijas kanāli. Tāpat plānots piedalīties izstādēs Skandināvijā un Vācijā, tādējādi veicinot sadarbību un eksportu.

"Esam izstrādājuši aitkopības nozares stratēģiju, kur vīzija ir 2023.gadā palielināt aitu skaitu līdz miljonam dzīvnieku. Cilvēki kļūst zinošāki, atbrīvojas no stereotipiem par jēra gaļu, tāpat vērā ņemamas ir Latvijā dzīvojošo cittautiešu kulinārās vēlmes. Līdz ar to paredzam, ka projekta rezultātā jēra gaļas patēriņš augs straujāk un iepriekšējo gadu statistika - vidēji 0,2 kilogrami gaļas uz vienu iedzīvotāju - tiks pārspēta vairākkārt," sacīja biedrības pārstāve.

Vienlaikus Avotiņa atzina, ka aitkopības nozare attīstās, piemēram, 2009.gada vasarā Latvijā reģistrētas 81 134 aitas, bet šā gada vasarā - 108 163 aitas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!