"Mūsu mērķis – izcilība. Darām visu, lai to sasniegtu, jo tikai šādi varam konkurēt ārzemju tirgū un sasniegt augstus mērķus,” – par to pārliecināta uzņēmuma "Latvijas Piens” valdes priekšsēdētāja Anita Skudra. Viņa apzinās, ka, tieši pateicoties uzņēmuma izcilībai it visā, "Latvijas Piens” ar savu sieru produkciju tuvākajā laikā varētu ieņemt drošas pozīcijas pasaules sieru tirgū.

Lai sasniegtu izcilības slieksni, uzņēmums strādā pie katra sīkuma. Produkta izstrādei ir atvēlēts tik daudz laika, cik nepieciešams, lai tas būtu kvalitatīvs. Piemēram, viens no produktiem, ar ko uzņēmums īpaši lepojas, ir svaigie sieri "Sniega bumbas", kura ražošana uzsākta jau 2006. gadā, taču joprojām tiek strādāts pie tā, lai produkts būtu vēl kvalitatīvāks un eksportspējīgāks.

"Latvijas Piena" mārketinga direktore Ramona Kalniņa uzsver: "Nekad nedrīkst pat iedomāties, ka pietiek palaist produktu tirgū, un visi uzreiz to pirks. Tā nekad nebūs. Ir jāinvestē, ir smagi jāstrādā, lai produktu vispār pamanītu jau tā piesātinātajos Rietumeiropas sieru plauktos. Nedrīkst apstāties."

Nobaudot izslavētās "Sniega bumbas", saprotams, ka pie garšas un konsistences tik tiešām ir piestrādāts, jo tās tiešām ir gardas. Turklāt šo produktu ēdienu gatavošanā var izmantot visdažādākajos veidos - gan smērēt uz maizes, pievienot salātiem, gan ēst vienkārši tāpat. Jāatzīst, ka uzņēmumam tik tiešām ir, ar ko lepoties.

"Latvijas Piens" ar saviem svaigajiem sieriem "Sniega bumbas" šogad piedalās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas rīkotajā konkursā "Eksporta un inovācijas balva 2014", kur startē kategorijā "Importa aizstājējprodukts".

Kā stāsta A. Skudra, "Sniega bumbas" ir pēc oriģinālas receptes Latvijā radīts svaigais siers, kas uzskatāms par unikālu gan pašmāju, gan eksporta tirgos. "No citiem svaigajiem sieriem tas noteikti atšķiras ar maigo struktūru, kas panākta, pateicoties oriģinālai receptūrai un īpašai ražošanas tehnoloģijai, kas, jāatzīst, ir mūsu uzņēmuma noslēpums. Nozīmīgi ir arī tas, ka sieram ir četras dažādas garšas - ķiploka, amoliņa, tomāta un bazilika, paprikas. Tas nozīmē, ka katrs var izvēlēties sieru pēc savas gaumes," - tā A. Skudra.

"Sniega bumbu" pievienoto vērtību rada arī tas, ka produkta ražošanā tiek izmantots roku darbs. Atšķirībā no cita veida svaigajiem sieriem katra "Sniega bumba" lodīšu formā tiek veidota ar rokām.

Jāuzsver, ka "Latvijas Piens" ar saviem svaigajiem sieriem intensīvi strādā arī vairākos eksporta tirgos. Pašlaik uzņēmums eksportē uz Lietuvu, Igauniju, Zviedriju, Slovākiju, Vāciju, Lielbritāniju un Īriju.

Runājot par nākotni, uzņēmuma vadība uzsver, ka ar savu produktu popularizēšanu nedomā apstāties. Jau pašlaik uzņēmuma plānā ir apmeklēt vairākas izstādes, kurās parādīt sevi no labākās puses un iegūt jaunus klientus. Kā saka A. Skudra, "Latvijas Piens" attīstīsies un paplašināsies, lai iezīmētu stabilas pozīcijas pasaules tirgū.

Par konkursu "Eksporta un inovācijas balva"
"Eksporta un inovācijas balva" tiek organizēta jau desmito gadu. Konkursa mērķis ir paust atzinību Latvijas komersantiem, kas sasnieguši labus rezultātus jaunu un eksportspējīgu produktu ražošanā, vietējā tirgus nodrošināšanā ar augstas kvalitātes pašmāju ražojumiem, inovāciju ieviešanā un rūpnieciskā dizaina izstrādē. Šī gada laureāti tiks paziņoti svinīgā ceremonijā 2014. gada 4. decembrī, kad Vidzemes koncertzālē "Cēsis" visus konkursa dalībniekus sveiks tā patrons - Valsts prezidents Andris Bērziņš.  

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!