Foto: DELFI
Parfimērijas gigants "Coty" parakstījis sadarbības līgumu ar popzvaigzni Enriki Iglesiasu. Pirmās smaržas ar slavenības vārdu popzvaigznes fani parfimērijas veikalu plauktos varēs meklēt jau šovasar, portālu "Delfi" informēja "Coty" pārstāvji.

"Šī sadarbība mums nodrošinās lielisku iespēju izvērst savu biznesu izaugsmes tirgos, jo īpaši Brazīlijā, pasaulē lielākajā smaržu tirgu, kā arī citos mūsu svarīgākajos tirgos," norāda "Coty" prezidents Renato Semerari.

"Coty" ir viens no lielākajiem parfimērijas ražotājiem pasaulē. Tā neto ieņēmumi pēdējā finanšu gadā sasnieguši 4,6 miljardus ASV dolāru. "Coty" ražo smaržas ar "adidas", "Calvin Klein", "Chloe", "Davidoff" un "Marc Jacobs" zīmoliem, kā arī vairāku citu zīmolu kosmētiku un parfimēriju.

Slavenību smaržas ir viens no parfimērijas tirgus pēdējo gadu modes kliedzieniem - Selīnai Dionai, Dženiferai Lopesai un Britnijai Spīrsai, kurām jau gadiem ilgi ir ar parfimērijas koncerniem noslēgti līgumi par smaržu ražošanu, pēdējos gados pievienojies arī pusaudžu meiteņu elks Džastins Bībers, Riana un ekstravagantā Lady Gaga. Slavenību smaržu industrija pēdējos gados ir kļuvusi par daudzmiljonu biznesu - "Hollywood Reporter" pērn rakstīja, ka gandrīz trešdaļa no pasaulē pārdotāko parfīmu pirmajā simtniekā iekļuvušajiem ir tā dēvētās slavenību smaržas. 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!