Pēc vizītes metro celtniecības darbu norises vietā, Sobjaņins sacījis, ka par spīti 6000 strādniekiem, "resursu trūkums" un "neadekvāts menedžments" esot vainojams pie celtniecības darbu aizkavēšanās vairākos būvniecības posmos.
Metro stacijas celtniecības darbi uzsākti 2011.gadā, to laikā plānots izbūvēt 10,3 kilometru ziemeļu daļas pagarinājumu "Ļublinsko-Dmitrovskajas" metro līnijai. Tā 1995.gadā bija pirmā metro līnija Maskavā, kas tika no jauna izbūvēta pēc Padomju savienības sabrukšanas. Līdz ar jauno ziemeļu pagarinājumu, šī metro līnija būs lielākā pazemes transporta konstrukcija Maskavā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit