Foto: Reuters/Scanpix
Viena no Ķīnas vadošajām dzelzceļa kompānijām CNR, kuras vārds izskanējis saistībā ar iespējamo Pekinas-Maskavas milzu projektu, paziņojusi, ka vēlas iegādāties ārvalstu dzelzceļa tehnoloģijas, lai pastiprinātu kompānijas spēju eksportēt savus dzelzceļa pakalpojumus, vēsta "Reuters".

Jau vēstīts, ka Ķīna un Krievija apsver ideju par ātrvilciena dzelzceļa līnijas izveidi starp Maskavu ar Pekinu. Kā norādījis laikraksts "Beijing Times", projekts izmaksātu vairāk nekā 230 miljardus dolāru un tā kopējais garums būtu vairāk nekā 7000 kilometru. Tas gandrīz trīs reizes pārsniedz pašreizējo garāko ātrvilciena dzelzceļa līniju, kas savieno Pekinu ar dienvidu pilsētu Guandžou.

Foto - CNR Tangšanas rūpnīcā norit darbs pie ātrvilciena CRH380B izstrādes:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!