Animācijas filmas, kas izdotas 2010. un 2013.gadā, kinostudijai kopā jau nopelnījušas ap 1,5 miljardiem ASV dolāru. Ievērojamā peļņa, izmantojot populāro minjonu tematiku, arī mudinājusi "Universal" 2012.gadā izbūvēt atrakciju maršrutu slavenajā Orlando izklaides parkā. Tagad minjonu atrakcijas par Orlando parku divreiz lielākā teritorijā būs pieejamas arī Holivudā.
"Universal" jaunais atrakciju projekts esot piemērs kinostudijas īpašnieku, mediju korporācijas "Comcast", agresīvajam biznesa plānam, lai uzvarētu tirgus konkurencē savu lielāko sāncensi - slaveno "The Walt Disney Company" Disnejlendas atrakciju parku, norāda portāls "Orlandosentinel".
"Universal" izklaides parki līdz šim vislabāk bija zināmi ar saviem vērienīgajiem Orlando projektiem, kur izbūvēti atrakciju maršruti, kas veidoti "Harija Potera", "Transformeru" un "Simpsonu" kino tēlu tematikā.