Foto: AP/Scanpix/LETA

ASV pārtikas ražošanas milzis "Kellogs" Manhetenas sirdī, "Union Square" laukumā ieplānojis atvērt kafejnīcu, kas īpaši pielāgota ļaudīm, kas tīko savas ēdiena fotogrāfijas publicēt sociālajā tīklā "Instagram", vēsta biznesa ziņu kanāls "Bloomberg".

Kompānija pēdējos četrus gadus piedzīvo pārdošanas apjoma kritumu, tāpēc, kā uzsver "Bloomberg", cenšas dažādot tirdzniecības un marketinga stratēģiju. Jau pērn uzņēmums atvēra pirmo brokastu pārslu kafejnīcu Taimskvērā, kas izpelnījās plašu mediju uzmanību.

Jaunais veikals būs četras reizes lielāks par Taimskvērā atvērto, kā arī būs īpaši pielāgots labāku "Instagram" bilžu uzņemšanai. Lai šīs bildes iznāktu skatāmākas, kompānija ieplānojusi uzstādīt īpašu apgaismojumu. Tāpat kafejnīcā būs liela izmēra populārā kompānijas zīmola tīģera Tonija atveidojums, pie kura nofotografēties.

Izņemot brokastu pārslas, apmeklētāji varēs iegadāties arī "Pop-Tarts" kraukšķus, "Eggo" vafeles un citus kārumus.

"Kelloggs" ir pasaulē lielākais brokastu pārslu ražotājs. Viens no tā populārākajiem produktiem "Special K" kopš 2012. gada piedzīvojis 26% pārdošanas kritumu.

2017. gada trešajā ceturksnī uzņēmums pārtrauca ilgstošu pārdošanas apjoma kopējo kritumu, salīdzinājumā ar 2016. gadā sasniegto uzrādot 0,6% pieaugumu. Šī gada trešā ceturkšņa pārdošanas apjoms bija 3,27 miljardi ASV dolāru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!